دانلود فیتال فور وی 2010

دانلود فیتال فور وی 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فیتال فور وی 2010 : WWE Fatal 4-Way یک رویداد حرفه ای کشتی کج بود که توسط WWE تولید شد.رویداد فیتال فور وی برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 20 ژوئن 2010 در ناسائو کولیسئوم در یونیوندیل نیویورک برگزار شد. این نمایش بر اساس چند مسابقه بر اساس کارتی بود که به عنوان مسابقات چهار طرفه کشنده مورد رقابت قرار می گرفت. Fatal 4-Way جایگزین The Bash به عنوان PPV ژوئن 2010 شد.

این رویداد 143000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که کمتر از رقم 178000 خرید The Bash است. این آخرین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که قبل از بازسازی آن در سال 2015 در ناسائو کلیزئوم برگزار شد. این تنها Fatal 4-Way PPV بود که توسط WWE برای فهرست اصلی آنها تولید شد، زیرا در سال 2011 توسط Capitol Punishment جایگزین شد. با این حال، این تبلیغات نام منطقه توسعه‌یافته NXT را در سال 2014 به عنوان دومین رویداد TakeOver این برند با عنوان NXT TakeOver: Fatal 4-Way احیا کرد.

داستان

فیود اصلی برای برند راو یک مسابقه چهار جانبه مرگبار برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین جان سینا، رندی اورتون، ادج و شیمس بود. پس از اینکه سینا عنوان خود را در برابر باتیستا در مسابقه “I Quit” در Over the Limit حفظ کرد. شیمس به سینا حمله کرد. در قسمت 24 می راو، برت هارت به عنوان مدیر کل جدید راو معرفی شد. قبل از اینکه باتیستا بتواند تبلیغی را قطع کند. هارت حرفش را قطع کرد و گفت که اگر باتیستا مسابقه مجدد خود را می خواهد، باید واجد شرایط باشد.

باتیستا با استناد به مصدومیت از کشتی امتناع کرد و هارت پس از آن به اورتون اجازه داد تا با محرومیت واجد شرایط شود. و باعث شد تا باتیستا بعد از آن WWE را ترک کند. ادج و شیمس در مسابقات مقدماتی مربوطه خود پیروز شدند تا در کنار اورتون وارد مسابقه شوند. در سه هفته بعد، چهار کشتی گیر در مسابقات انفرادی و تگ تیمی با یکدیگر رقابت کردند.دانلود فیتال فور وی 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.