دانلود مانی این د بنک 2012

دانلود مانی این د بنک 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2012 : Money in the Bank در سال 2012، سومین رویداد سالانه مانی این د بنک بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 15 جولای 2012 در مرکز هواپیمایی ایالات متحده در فینیکس، آریزونا برگزار شد. این اولین رویداد Money in the Bank بود که پس از توقف اولین توسعه برند در آگوست 2011 برگزار شد. این رویداد 188000 خرید داشت که اندکی کمتر از رقم 195000 خرید Money in the Bank در سال 2011 بود.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد 8 مسابقه برگزار شد که یک مسابقه در پیش نمایش برگزار شد. در رویداد اصلی، جان سینا برنده مسابقه Money in the Bank برای یک قرارداد مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای شد. در حالی که در مبارزه افتتاحیه، Dolph Ziggler دیگر بازی Money in the Bank ladder را برای قرارداد مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان برد. در دیگر مسابقات برجسته، شیمس آلبرتو دل ریو را شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند و سی ام پانک دانیل برایان را شکست داد. تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت با ای جی لی به عنوان داور ویژه مهمان حفظ کند.

داستان

در اپیزود 25 ژوئن راو، ویکی گوئررو اعلام کرد که فقط قهرمانان قبلی دبلیو دبلیو ای می توانند در مسابقه مانی در نردبان بانک برای قرارداد قهرمانی دبلیو دبلیو ای شرکت کنند. چهار شرکت کننده اعلام شده عبارتند از کین، کریس جریکو، بیگ شو و جان سینا. پیش از این، در حین پرداخت به ازای هر نمایش، The Miz از فیلمبرداری The Marine 3: Homefront برمی گشت و اعلام کرد که خودش را در مسابقه قرار می دهد.

در اپیزود 29 ژوئن اسمکدان، مسابقات مقدماتی برای بازی Money in the Bank Ladder برای قرارداد قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد. در آن مسابقات، دیمین سندو زک رایدر را شکست داد، تایسون کید جک سواگر را شکست داد. سانتینو مارلا و کریستین در یک مسابقه تگ تیمی کودی رودز و دیوید اوتونگا را شکست دادند.

و تنسای جاستین گابریل را شکست داد. در سوم ژوئیه “گریت امریکن بش” نسخه اسمکدان، رودز کریستین را شکست داد. و دولف زیگلر الکس رایلی را در دو مسابقه مقدماتی دیگر شکست داد. مسابقه نهایی مقدماتی در 9 جولای قسمت راو برگزار شد که در آن سین کارا هیث اسلیتر را شکست داد.دانلود مانی این د بنک 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.