دانلود مانی این د بنک 2014

دانلود مانی این د بنک 2014 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2014 : Money in the Bank در سال 2014 پنجمین رویداد سالانه کشتی کج از نوع مانی این د بنک بود که توسط WWE تولید می‌شد. در 29 ژوئن 2014 در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این اولین رویداد Money in the Bank بود که در شبکه WWE پخش شد و در ماه فوریه راه اندازی شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد که هیچ مسابقه ای در پیش نمایش کیک آف پخش نشد. مسابقه نردبان عنوان برای قرارداد پول در بانک توسط ست رولینز برنده شد. رویداد اصلی یک مسابقه نردبانی برای قهرمانی سنگین وزن جهان خالی WWE بود. که توسط جان سینا برنده شد. این رویداد 122000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) دریافت کرد که نسبت به 199000 خرید سال قبل کاهش داشت.

داستان

در قسمت دوم ژوئن راو، آلبرتو دل ریو با شکست دادن دالف زیگلر به مسابقه نردبان پول در بانک راه یافت. هفته بعد، پس از اینکه دنیل برایان به دلیل مصدومیت از قهرمانی سنگین وزن جهان WWE محروم شد. استفانی مک ماهون مسابقه را به یک مسابقه نردبانی برای عنوان خالی تغییر داد. در همان شب، تریپل اچ رندی اورتون را وارد مسابقه کرد. در حالی که قهرمان ایالات متحده شیمس و سزارو به ترتیب قهرمان بین قاره‌ای، باد نیوز بارت و راب ون دام را شکست دادند و واجد شرایط شدند.

در اپیزود 13 ژوئن اسمکدان، بری وایات پس از شکست دادن دین امبروز (با دخالت ست رولینز) به مسابقه راه یافت. در اپیزود 16 ژوئن راو، جان سینا با شکست دادن کین در یک مسابقه برانکارد، جایگاهی را در مسابقه به دست آورد. و رومن رینز با برنده شدن در یک بتل رویال 19 نفره به مسابقه راه یافت. در قسمت 23 ژوئن راو، کین توسط تریپل اچ به مسابقه اضافه شد.

روش دانلود

دانلود مانی این د بنک 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.