دانلود مانی این د بنک 2023

دانلود مانی این د بنک 2023 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2023 – چهاردهمین رویداد رویداد سالانه مانی این د بنک است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 1 ژوئیه 2023، در O2 Arena در لندن، انگلستان برگزار شد. این اولین رویداد Money in the Bank بود که در خارج از ایالات متحده برگزار شد و همچنین اولین رویداد مهم WWE بود که پس از Insurrextion در می 2002 در لندن و به طور کلی در انگلستان از زمان Insurrextion در ژوئن 2003 برگزار شد. همچنین این اولین رویداد Money در بود. بانک برای پخش زنده در Binge در استرالیا.

نتایج مسابقات

در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، که مسابقه اصلی اسمکدان بود، The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) در یک مسابقه تگ تیمی “Bloodline Civil War” The Bloodline (قهرمان جهانی WWE Undisputed رومن رینز و سولو سیکوآ) را شکست داد، جی رینز را پین کرد تا برنده شود. مسابقه ای که اولین باری بود که رینز از دسامبر 2019 پین شد، اولین باری بود که رینز یک مسابقه را از طریق پین فال یا سابمیشن در 1294 روز باخت و آخرین باری که Usos در یک مسابقه پس از جدایی آنها در سامراسلم تیم شدند.

ماه آینده علاوه بر این، Damian Priest از Raw و Iyo Sky از SmackDown در مسابقات Money in the Bank نردبان مربوطه مردان و زنان برنده شدند. در دیگر مسابقات برجسته، ست “فریکن” رولینز فین بالر را شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را که مسابقه اصلی راو بود حفظ کند و کودی رودز دومینیک میستریو را شکست داد. این رویداد همچنین شاهد حضور شگفت‌انگیز جان سینا و درو مک اینتایر بود که هر دو برای اولین بار پس از رسلمنیا 39 در آوریل 2023 ظاهر شدند.

داستان ها

مسابقات مقدماتی برای مسابقات مردانه پول در بانک در قسمت 29 می راو آغاز شد. Ricochet و Shinsuke Nakamura با شکست دادن Miz و Bronson Reed به ترتیب اولین و دومین شرکت کنندگان واجد شرایط شدند.سپس لس آنجلس نایت با شکست دادن مونتز فورد در قسمت دوم ژوئن اسمکدان واجد شرایط شد.

مسابقات مقدماتی بعدی در اسمکدان هفته بعد برگزار شد، جایی که سانتوس اسکوبار و بوچ به ترتیب با شکست دادن مصطفی علی و بارون کوربین جواز حضور در این مسابقات را کسب کردند.دامیان پریست سپس مت ریدل را در مسابقه مقدماتی نهایی در قسمت 12 ژوئن راو شکست داد.با این حال، در راو هفته بعد، لوگان پل – در اولین حضورش پس از شب 1 رسلمنیا 39 – فاش کرد که پس از صحبت با مدیران WWE، او نیز در مسابقه شرکت خواهد کرد.دانلود مانی این د بنک 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو کامل رویداد مانی این د بنک رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.