دانلود مسابقه رومن رینز و کدی رودز در رسلمنیا 2023

دانلود رسلمنیا 2023

دانلود رسلمنیا 2023 با کیفیت اورجینال

اکانت ویژه بخرید !

کاربر ویژه میتواند این رویداد و فول شو های دیگر و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720 دانلود کند.

تاریخ انتشار : سیزدهم و چهاردهم فروردین

درباره مسابقه رومن رینز و کدی رودز در رسلمنیا 2023

دانلود مسابقه رومن رینز و کدی رودز در رسلمنیا 2023 : مسابقه Roman Reigns vs Cody Rhodes برای مسابقات قهرمانی جهانی WWE غیرقابل انکار اکنون برای WWE WrestleMania 39 تأیید شده است.کودی رودز شنبه گذشته در مسابقه Royal Rumble آقایان در رویداد Namesake پیروز شد؛ تا مسابقه جهانی را در WrestleMania 39 بدست آورد. رومن ریینگز در حال حاضر هم WWE و هم مسابقات جهانی را برگزار می کند. بنابراین ، همیشه مشخص بود که کودی حداقل برای یک عنوان با رومین رینز روبرو خواهد شد.

کودی این هفته برای افتتاح WWE RAW بیرون آمد و به جمعیت خطاب کرد. کودی در طول تبلیغات خود اظهار داشت كه این مسابقه برای مسابقات جهانی غیرقابل انكار خواهد بود. این بدان معناست كه WWE و Universal مسابقه قهرمانی در WrestleMania 39 در قطعی خواهند بود. همان WWE بعداً از طریق وب سایت و رسانه های اجتماعی آنها تأیید شد.

رومن ریینگز اکنون بیش از 800 روز قهرمانی جهانی را برگزار کرده است. وی در اوت 2020 این عنوان را در رویداد Payback کسب کرد. پس از سلطنت عالی بیش از یک سال و نیم. رومن مسابقات قهرمانی WWE را به کمر خود اضافه کرد و آن را با مسابقات جهانی در WrestleMania 38 متحد کرد و در آنجا بروک لسنار را شکست داد.

درست یک شب قبل از اینکه رومی عناوین را در WrestleMania 38 متحد کند ، کودی رودز پس از 6 سال به عنوان حریف غافلگیرکننده برای ست رولینز ، پیروزی خود را به WWE بازگشت. او در ادامه با شکست ست رولینز در WrestleMania Backlash نیز شکست ، اما قبل از دوره سه گانه خود در جهنم در یک سلول مجروح شد.

ادامه ..

کودی دچار یک شاخه پاره شده شد اما هنوز هم در یک مسابقه سلولی با رولینز در جهنم روبرو شد. سپس کودی تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا زمانی که رویال رامبل جایی که در شماره 30 وارد شد ، خارج شد. کودی 5 کشتی گیر را از این مسابقه حذف کرد که آخرین آن گونتر بود تا در این مسابقه پیروز شود و خود را به عنوان یک مسابقه جهانی کسب کند.

اگرچه ، مسیر او برای یک مسابقه عنوان در WrestleMania 39 ممکن است هنوز هم پیچ و تاب و چرخش داشته باشد. رومن ریینگز داستانی با سامی زین در حال انجام است که ممکن است در اواخر این ماه منجر به مسابقه بین آنها در اتاق حذف شود. این در کل دفاع از عنوان 26 مین عنوان خواهد بود. (لیست کامل دفاع عنوان خود را در اینجا بررسی کنید.

WWE WrestleMania 39 در دو شب در تاریخ 1 آوریل و 2 آوریل 2023 برگزار می شود. برای اخبار و به روزرسانی های بیشتر از این نمایش ، تنظیم کنید.

دانلود مسابقه رومن رینز و کدی رودز در رسلمنیا 2023 به صورت مستقیم از وبسایت بزرگ دانلود کشتی کج دبلیو دبلیو ای مدرن پس از خرید ممکن است. همچنین دانلود کل رویداد رسلمنیا 2023 از لینک سیتی به دو روش کیف پول و سبد خرید و در مدرن به طور مستقیم با کیفیت 720p تضمینی ممکن خواهد بود.