دانلود نایت آف چمپیونز 2008

دانلود نایت آف چمپیونز 2008

دانلود نایت آف چمپیونز 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2008 : Night of Champions 2008 دومین رویداد سالانه نایت آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 29 ژوئن 2008 در مرکز خطوط هوایی آمریکا در دالاس، تگزاس برگزار شد. در حالی که این دومین رویداد Night of Champions بود، اولین رویدادی بود که صرفاً تحت نام Night of Champions تبلیغ شد زیرا اولین رویداد یک رویداد تبلیغاتی متقابل با Vengeance به نام Vengeance: Night of Champions بود. Night of Champions متعاقباً جایگزین Vengeance شد. با توجه به موضوع رویداد، هر مسابقه روی کارت برای یکی از هشت قهرمانی فعال در آن زمان WWE مورد رقابت قرار گرفت. سه برنده و پنج نفر ابقا شدند.

Night of Champions 273000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد و در کمک به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را به میزان 21.9 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. بخش کشتی حرفه‌ای وب‌سایت Canadian Online Explorer به کل رویداد 7 از 10 ستاره، بالاتر و پایین‌تر از امتیاز 5 و 7.5 از 10 رویداد سال 2007 امتیاز داد (دو رتبه وجود داشت زیرا دو نویسنده مختلف نمایش را بررسی کردند). همچنین اولین Night of Champions PPV پخش شده با کیفیت بالا بود.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه تبلیغاتی برای قهرمانی WWE بین نماینده اسمکدان، تریپل اچ، و نماینده راو، جان سینا بود. تریپل اچ در این مسابقه پیروز شد و عنوان قهرمانی را حفظ کرد. مسابقه اصلی همچنین یک مسابقه تبلیغاتی برای قهرمانی سنگین وزن جهان بین نماینده اسمکدان، اج، و نماینده راو، باتیستا بود که اج برای حفظ عنوان قهرمانی برنده شد. مسابقه اصلی از برند ECW یک مسابقه تهدید سه گانه بین تبلیغاتی برای مسابقات قهرمانی ECW بود که در آن نماینده ECW، مارک هنری، قهرمان و نماینده راو، کین و نماینده اسمکدان، Big Show را شکست داد.

داستان

رویداد اصلی که فیلمنامه Night of Champions در نام تجاری Raw روی آن انجام شد، بین تریپل اچ و جان سینا در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در رویال رامبل، سینا در مسابقه رویال رامبل پیروز شد، جایی که او حق رقابت برای قهرمانی WWE را در رسلمنیا XXIV به دست آورد. شب بعد در راو، سینا اظهار داشت که نمی‌خواهد تا رسلمنیا برای مسابقه عنوان منتظر بماند، و تصمیم گرفت که می‌خواهد برای عنوان قهرمانی در همان قسمت با رندی اورتون قهرمان آن زمان روبرو شود.

اورتون از دفاع از عنوان در راو خودداری کرد، اما به سینا پیشنهاد داد که در رویداد پرداخت به ازای بعدی WWE، No Way Out، در مسابقه عنوانی با یکدیگر ملاقات کنند. در No Way Out، سینا اورتن را با محرومیت شکست داد، اما عنوان قهرمانی را کسب نکرد زیرا یک عنوان تنها از طریق پین فال یا سابمیشن می تواند دست به دست شود.دانلود نایت آف چمپیونز 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.