دانلود نایت آف چمپیونز 2009

دانلود نایت آف چمپیونز 2009

دانلود نایت آف چمپیونز 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2009 : Night of Champions 2009 سومین رویداد سالانه نایت آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند راو، اسمکدان و ECW برگزار شد. – فینال با حضور ECW. این رویداد در 26 ژوئیه 2009 در مرکز Wachovia در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. مفهوم نمایش این بود که از هر قهرمانی در شرکت در آن زمان دفاع می شد. تمام هشت مسابقه روی کارت مسابقات قهرمانی بود. سه برنده شدند و پنج نفر حفظ شدند.این رویداد 267000 خرید داشت که کمتر از رقم 273000 خرید شب قهرمانان در سال 2008 بود.

نتایج مسابقات رویداد

این نمایش یک سوپرکارت در نظر گرفته می شد که بیش از یک مسابقه رویداد اصلی را به نمایش می گذاشت. مسابقات اصلی رویداد شامل: جف هاردی شکست دادن سی ام پانک برای قهرمانی سنگین وزن جهان. رندی اورتن با حفظ عنوان قهرمانی دبلیو دبلیو ای در مقابل تریپل اچ و جان سینا. میکی جیمز برنده مسابقات قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای در مقابل ماریس، و قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای ری میستریو عنوان خود را حفظ کرد.

مقابل دولف زیگلر آندرکارت، کریس جریکو و بیگ شو در حال دفاع از قهرمانی تگ تیم متحد دبلیو دبلیو ای در برابر The Legacy. کریستین شکست دادن تامی دریمر برای قهرمانی ECW، کوفی کینگستون در حال دفاع از قهرمانی دبلیو دبلیو ای ایالات متحده در یک چالش شش پک در برابر Montel Vontavious Porter، The میز، کارلیتو، پریمو و جک سواگر و میشل مک کول در حال دفاع از قهرمانی دیواز دبلیو دبلیو ای در برابر ملینا.

داستان

رقابت اصلی از اسمکدان که به سمت Night of Champions می رود. بین سی ام پانک و جف هاردی در درگیری آنها بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان بود. یک ماه قبل از نمایش، در Extreme Rules، پانک از مسابقه عنوان تضمینی استفاده کرد. که با برنده شدن در مسابقه نردبان پول در بانک در برابر هاردی به دست آورد. او او را شکست داد و عنوان سنگین وزن جهان را به دست آورد. پس از اینکه هاردی قبلاً Edge را در یک مسابقه نردبانی شکست داده بود تا قهرمانی را بدست آورد. هاردی ریمچ خود را در برابر پانک در اپیزود 15 ژوئن راو در یک مسابقه تهدید سه گانه دریافت کرد. که اج نیز در آن شرکت داشت، که پانک بعد از اینکه هاردی با بمب سوانتون به او ضربه زد، عنوان را برای حفظ عنوان پین کرد.

دو نفر در هفته‌های بعد درگیری‌های مداومی بر سر مشروعیت سلطنت پانک داشتند قبل از اینکه در The Bash در مسابقه‌ای برای قهرمانی ملاقات کنند. که پانک به دلیل ضربه زدن به داور محروم شد و منجر به حمله هاردی به پانک شد که به نظر او طفره رفتن از رقابت بود.دانلود نایت آف چمپیونز 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.