دانلود نایت آف چمپیونز 2011

دانلود نایت آف چمپیونز 2011

دانلود نایت آف چمپیونز 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2011 : Night of Champions 2012 پنجمین رویداد سالانه نایت آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 18 سپتامبر 2011 در اولین مرکز نیاگارا در بوفالو، نیویورک برگزار شد. این اولین رویداد PPV WWE بود که پس از انحلال برند اصلی برگزار شد. مفهوم نمایش این بود که از هر قهرمانی در شرکت در آن زمان دفاع می شد.این رویداد 161000 خرید به دست آورد که نسبت به 165000 خرید در سال قبل کاهش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد که هفت مسابقه به صورت زنده به صورت پرداخت به ازای نمایش پخش شد. این رویداد دارای چندین رویداد اصلی بود. با تریپل اچ که سی ام پانک را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت شکست داد. با این شرط که اگر تریپل اچ باخت. او دیگر مدیر عملیاتی WWE نبود، جان سینا برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای آلبرتو دل ریو را شکست داد. و مارک هنری با شکست رندی اورتن برای قهرمانی سنگین وزن جهان.

داستان

رقابت اصلی شامل قهرمان سابق سی ام پانک و مدیر عملیاتی WWE Triple H در یک مسابقه No Disqualification بود. پس از اینکه پانک در سامراسلم 2011 قهرمان دبلیو دبلیو ای شد،.توسط کوین نش مورد حمله قرار گرفت. کوین نش گفته بود که تریپل اچ به او پیامی فرستاده بود. که به او گفته بود برنده را بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی است. بیرون بیاورد، که به آلبرتو دل ریو فرصت کافی داد تا در قرارداد Money in the Bank پول نقد کند و قهرمان WWE شود.

یک سی ام پانک انتقام جو از طریق توهین های لفظی دائمی به نش،. تریپل اچ و همسرش استفانی مک ماهون، به خصوص به تریپل اچ که پانک معتقد بود تحریک کننده حمله نش بوده، تجاوزات خود را از بین می برد.دانلود نایت آف چمپیونز 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.