دانلود نایت آف چمپیونز 2012

دانلود نایت آف چمپیونز 2012

دانلود نایت آف چمپیونز 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2012 : Night of Champions 2012 ششمین رویداد سالانه نایت آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این در 16 سپتامبر 2012 در باغ TD در بوستون، ماساچوست برگزار شد. موضوع این رویداد این بود که تمام مسابقات قهرمانی تایید شده در فهرست اصلی WWE در آن زمان در کارت دفاع می شد. این رویداد توانست 189000 خرید به دست آورد، که نسبت به رویداد سال گذشته که نرخ خرید 169000 را به دست آورد. افزایش داشت، این نمایش اولین نمایش غیر رسمی The Shield را نشان داد که شایعه بود آنها در منطقه بوستون، 3 ماه قبل از فهرست اصلی روی صفحه نمایش حضور داشتند.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، دنیل برایان با شکست رندی اورتون، قهرمان دبلیو دبلیو ای شد. در دیگر مسابقات برجسته، راب ون دام، قهرمان سنگین وزن جهان، آلبرتو دل ریو را از طریق رد صلاحیت شکست داد. بنابراین دل ریو ماندگار شد، و کرتیس اکسل و پل هیمن سی ام پانک را در یک مسابقه حذفی بدون دیسکالیپ هندیکپ شکست دادند.

داستان

یکی از مسابقات برجسته شامل شیمس قهرمان در برابر آلبرتو دل ریو برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود. دل ریو پس از شکست مجدد توسط شیموس در سامراسلم، احساس کرد که چون داور در حین پین نمی بیند. که پای او روی طناب پایینی قرار دارد، او سزاوار شانس دیگری برای قهرمانی است. شیمس احساس کرد که دل ریو فرصت کافی برای شکست دادن او دارد. و گفت که رندی اورتون که به تازگی از محرومیت بازگشته است، شایسته شانس قهرمانی است. دل ریو اورتون را شکست داد تا در این رویداد قهرمانی را کسب کند.

یکی دیگر از مسابقه‌های بسیار پرطرفدار CM Punk بود که از قهرمانی WWE در برابر جان سینا دفاع کرد. در راو 1000 زمانی که سینا کیف پول خود را در مقابل پانک نقد کرد. و به دلیل دخالت بیگ شو که منجر به رد صلاحیت شد نتوانست قهرمانی را کسب کند. این منجر به یک مسابقه تهدید سه گانه در سامراسلم شد که پانک، سینا و شو را در آن حضور داشتند. که پانک برنده شد.

شب بعد در راو، پانک حق انتخاب رقیب خود را در Night of Champions دریافت کرد. او اعلام کرد که با جان سینا به شرطی روبرو خواهد شد. که در تلویزیون زنده اعتراف کند که پانک “بهترین در جهان” است اما سینا نپذیرفت. هفته بعد در راو، مدیر کل راو AJ Lee اعلام کرد که پانک از عنوان قهرمانی در برابر سینا در رویداد دفاع خواهد کرد.دانلود نایت آف چمپیونز 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.