دانلود نایت آف چمپیونز 2013

دانلود نایت آف چمپیونز 2013

دانلود نایت آف چمپیونز 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2013 : Night of Champions 2013 هفتمین رویداد سالانه از نوع نایت آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد. در 15 سپتامبر 2013 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. این آخرین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که در جو لوئیس آرنا قبل از بسته شدن آن در سال 2017 با رویدادهای آتی WWE در دیترویت در لیتل سزار آرنا برگزار شد. موضوع این رویداد این بود که از هر قهرمانی که در فهرست اصلی WWE در آن زمان تبلیغ می شد، دفاع می شد. این رویداد 175,000 خرید دریافت کرد که نسبت به رویداد سال گذشته 189,000 کمتر است.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، دنیل برایان با شکست رندی اورتون، قهرمان دبلیو دبلیو ای شد. در دیگر مسابقات برجسته، راب ون دام، قهرمان سنگین وزن جهان، آلبرتو دل ریو را از طریق رد صلاحیت شکست داد. بنابراین دل ریو ماندگار شد، و کرتیس اکسل و پل هیمن سی ام پانک را در یک مسابقه حذفی بدون دیسکالیپ هندیکپ شکست دادند.

داستان

پس از پیروزی بر جان سینا در سامراسلم، دنیل برایان قهرمانی دبلیو دبلیو ای را با حمله داور ویژه مهمان و افسر ارشد عملیات تریپل اچ به برایان از دست داد. و به رندی اورتون اجازه داد تا از کیف پول خود در بانک پول نقد کند و قهرمانی را به دست آورد. تریپل اچ و مک ماهونز اظهار داشت که “بهترین برای کسب و کار” است زیرا برایان “مطابق قالب” قهرمان WWE نیست. با نامگذاری اورتن به عنوان “چهره جدید WWE”، آنها همچنین با The Shield اتحاد تشکیل دادند.

تا پیش از Night of Champions، برایان مجبور شد در چندین مسابقه چالش برانگیز شرکت کند، از جمله یک مسابقه Steel Cage در برابر وید بارت، یک مسابقه دستکش در برابر هر سه عضو The Shield، و یک مسابقه با Big Show. پس از شکست دین امبروز در مسابقه اپیزود 9 سپتامبر راو، برایان دوباره توسط The Shield و Orton مورد حمله قرار گرفت.دانلود نایت آف چمپیونز 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.