دانلود نایت آف چمپیونز 2014

دانلود نایت آف چمپیونز 2014 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2014 : Night of Champions 2014 هشتمین رویداد سالانه کشتی کج نایت اف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 21 سپتامبر 2014 در Bridgestone Arena در نشویل، تنسی برگزار شد. و اولین رویداد Night of Champions بود. که از شبکه WWE پخش شد که در ماه فوریه شروع به کار کرد. موضوع این رویداد این بود که از هر قهرمانی که در فهرست اصلی WWE در آن زمان تبلیغ می شد، دفاع می شد.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد 8 مسابقه برگزار شد. از پنج قهرمانی مورد رقابت، سه قهرمانی تغییر کردند. رویداد اصلی باعث شد که جان سینا براک لزنر را با رد صلاحیت شکست دهد. پس از اینکه ست رولینز، دارنده Money in the Bank با حمله به سینا در مسابقه دخالت کرد. بنابراین لزنر قهرمانی سنگین وزن WWE جهانی خود را حفظ کرد.

این رویداد همچنین شاهد بود که ای جی لی مدافع عنوان قهرمانی پیج و نیکی بلا را شکست داد. و رکورد سومین قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای را به دست آورد. این همچنین آخرین بازی WWE PPV تا به امروز بود که جاستین رابرتز را به عنوان گوینده حلقه در ماه بعد منتشر کرد. این رویداد 48000 خرید داشت (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE). سال قبل 175000 خرید داشته است.

داستان

در سامرا اسلم، براک لزنر جان سینا را شکست داد و قهرمان سنگین وزن WWE شد. در نسخه 19 آگوست Main Event، یک مسابقه مجدد برای Night of Champions برنامه ریزی شده بود.

در سامرا اسلم، پیج برنده مسابقات قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای در برابر ای جی لی شد. در اپیزود اول سپتامبر راو، استفانی مک ماهون به نیکی بلا یک مسابقه عنوان قهرمانی در Night of Champions داد، اما AJ آنها را قطع کرد، و او مسابقه مجدد خود را به استفانی یادآوری کرد. در 5 سپتامبر، استفانی تصمیم گرفت که پیج از عنوان قهرمانی در برابر ای جی و نیکی در یک مسابقه تهدید تریپل دفاع کند.

روش دانلود

دانلود نایت آف چمپیونز 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.