دانلود نایت آف چمپیونز 2023

دانلود نایت آف چمپیونز 2023

دانلود نایت آف چمپیونز 2023 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید را با کیفیت 720p در اسرع وقت دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2023 – دهمین رویداد نایت آف چمپیونز است که توسط WWE تولید می شود. برای کشتی گیرانی از بخش های برند راو و اسمکدان برگزار می شود. این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان این برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 27 می 2023، در جده سوپر گنبد در جده، عربستان سعودی برگزار شد و اولین شب قهرمانان از سال 2015 بود. این همچنین اولین شب قهرمانان بود که در یک شنبه برگزار شد و برای اولین بار در عربستان سعودی برگزار شد و متعاقباً آن را به نهمین رویدادی تبدیل کرد که WWE تحت یک مشارکت 10 ساله در حمایت از Saudi Vision 2030 در این کشور برگزار کرد.

در ابتدا اعلام شد که این رویداد به عنوان رویدادی با عنوان “پادشاه و ملکه حلقه” برگزار می شود که می توانست مجموعه رویدادهای King of the Ring را احیا کند، اما با تغییر نام تجاری، WWE تصمیم گرفت به جای آن Night of Champions را احیا کند. این اولین شب قهرمانی بود که پس از معرفی مجدد این برند در جولای 2016 برگزار شد و اولین شبی بود که پس از ادغام نسخه آمریکایی شبکه WWE تحت عنوان Peacock در مارس 2021، در Peacock پخش زنده شد. این رویداد همچنین جایگزین Hell در گذشته شد. رویداد سلولی

نتایج مسابقات

مفهوم اصلی Night of Champions (2007–2015) این بود که هر قهرمانی فهرست اصلی رقابت می شد. این موضوع برای رویداد 2023 حفظ نشد و در عوض تاج‌گذاری یک قهرمان جدید سنگین وزن جهان را برای راو جشن گرفت و همچنین هزارمین روز را برای اسمک‌دان رومن رینز به‌عنوان قهرمان جهانی مشخص کرد. به جای دفاع از عنوان خود، رینز با سولو سیکوآ تیم شد تا کوین اوونز و سامی زین را برای قهرمانی تگ تیم بی چون و چرای دبلیو دبلیو ای به چالش بکشد که در آن اونز و زین حفظ شدند.

این مسابقه پایانی شب بود و یکی از سه مسابقه ای بود که به عنوان بخشی از یک رویداد اصلی سه گانه ارتقا یافت، دو مسابقه دیگر مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان فوق الذکر بود که در آن ست “فریکین” رولینز از راو، ای جی استایلز اسمکدان را شکست داد و افتتاحیه شد. قهرمان در مبارزه افتتاحیه، و یک مسابقه بین کودی رودز و براک لزنر، که لزنر از طریق ارسال فنی برنده شد.

چهار مسابقه دیگر در این رویداد برگزار شد که برجسته‌ترین آنها باعث شد آسوکا بیانکا بلیر را شکست دهد و قهرمانی دیواز راو را به دست آورد و به رکورد سلطنت بلایر در 420 روز پایان دهد. این آخرین رویداد برای مسابقات قهرمانی دیواز خواهد بود که نام تجاری خود را یدک می کشد، زیرا دو هفته پس از این رویداد، مسابقات قهرمانی زنان راو و اسمکدان به ترتیب به عنوان قهرمانی زنان WWE و قهرمانی جهانی زنان تغییر نام دادند.

داستان ها

در اپیزود 24 آوریل راو، مدیر ارشد محتوای WWE Triple H از یک قهرمانی سنگین وزن جهانی جدید برای برندی رونمایی کرد که قهرمان جهانی WWE رومن رینز در درفت 2023 WWE را ننوشته بود و قهرمان افتتاحیه در Night of Champions تاج گذاری می کرد.در طول درفت، رینز به اسمکدان فرستاده شد، بنابراین مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان منحصر به راو شد.برای تاج گذاری قهرمان جدید، تورنمنت شامل کشتی گیران هر دو برند با یک براکت برای هر برند برنامه ریزی شد.دانلود نایت آف چمپیونز 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.همچنین آرشیو نایت آف چمپیونز از مدرن با کیفیت بالا قابل دانلود است.