دانلود نو مرسی یو کی 1999

دانلود نو مرسی یو کی 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی یو کی 1999 : No Mercy UK 1999 تنها رویداد نو مرسی یو کی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 16 مه 1999 در Manchester Evening News Arena در منچستر انگلستان برگزار شد و به طور انحصاری برای بریتانیا پخش شد. این تنها No Mercy بود که در بریتانیا برگزار شد، زیرا با شروع رویداد اکتبر 1999، تمام رویدادهای No Mercy دیگر در ایالات متحده برگزار شد.

در این مدت، بازار پرداخت به ازای مشاهده برای بریتانیا نسبتاً جدید بود، زیرا قبل از سال 1997، تمام رویدادهای پرداخت به ازای مشاهده به صورت رایگان در Sky Sports پخش می شد. پرداخت به ازای هر بازدید انحصاری بریتانیا به عنوان وسیله ای برای ترویج این روش تحویل جدید ایجاد شد، با این حال، رویدادها رزرو و مشابه نمایش های خانگی برگزار شد.

در 12 ژوئیه 2010 بر روی DVD در بریتانیا و اروپا منتشر شد، در مجموعه ای که شامل Capital Carnage به عنوان بخشی از مجموعه Tagged Classics WWE است که توسط Silver Vision منتشر شد، بدون هیچ گونه ویرایشی در محتوای اصلی، به ویژه حفظ همه ذکرها و ظاهرها. لوگوی WWF دست نخورده و محو نشده است.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی رویداد، مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی WWF بود. استیو آستین مدافع عنوان قهرمانی استون کلد، The Undertaker (با پل بیرر) و تریپل اچ (با Chyna) را شکست داد و پس از مداخله وزارت شرکت، The Brood، Kane، X-Pac و Mankind، تریپل اچ را بعد از یک Stone Cold Stunner پینگ کرد.

اولین مسابقه یک مسابقه انفرادی بین تایگر علی سینگ و گیلبرگ بود. سینگ به سرعت گیلبرگ را بعد از یک گردن‌شکن معکوس سنجاق کرد.مسابقه زیر بین وزارت تاریکی (Viscera، Faaroq و Bradshaw) و The Brood (Gangrel، Edge و Christian) بود. برادشاو گانگرل را برای پیروزی پس از یک خط لباس از جهنم سنجاق کرد.در مسابقه سوم استیو بلکمن دروز را با سابمیشن با چوک مثلثی شکست داد. پس از آن مسابقه شاهد رقابت کین با میدئون بودیم. Mideon پس از مداخله چند عضو وزارت شرکت رد صلاحیت شد،و در نتیجه کین برنده اعلام شد.

جف جارت قبل از مسابقه آنها در No Mercy، به Chyna طعنه زد و او را با اشیاء خانگی تصادفی زد.او همچنین حیله‌ای را آغاز کرد که در آن زنان را تحقیر می‌کرد،که شامل حمله او به کارمندان زن WWF بود.در شورش، چینا پس از مداخله بولداگ بریتانیایی و بند رخت چینا، جارت را با محرومیت شکست داد. در این مدت، جارت همچنین خانم کیتی را به عنوان پیشخدمت مدیرش دبرا معرفی کرد.

ادامه نتایج

مسابقه بعدی برنامه ریزی شده بین سابل و توری بود. نیکول باس جایگزین او شد و پس از اینکه باس یک Chokeslam روی توری اجرا کرد، مسابقه به سرعت به پایان رسید. این آخرین حضور سیبل در WWF برای نزدیک به چهار سال است.ششمین رویداد شب، مسابقه WWF قهرمانی اروپا بود که شین مک ماهون در برابر X-Pac دفاع کرد. مک ماهون پس از دخالت تریپل اچ، ایکس پک را پین کرد و در حالی که داور از کار افتاده بود، یک شجره نامه به او داد.

در یک نقطه پت پترسون و جرالد بریسکو شین مک ماهون را از ترک زودهنگام مسابقه متوقف کردند که منجر به دخالت چینا شد و برای جلوگیری از تداخل بیشتر به این زوج حمله کرد.مسابقه هفتم شاهد شکست بیلی گان بر Mankind بود. گان به دنبال یک Fameasser، بشریت را سنجاق کرد.دانلود نو مرسی یو کی 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.