دانلود نو وی اوت 1998

دانلود نو وی اوت 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 1998 : No Way Out 1998 اولین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 15 فوریه 1998 در مرکز Compaq در هیوستون، تگزاس برگزار شد و توسط Western Union ارائه شد. در این مراسم هفت مسابقه برگزار شد.

شاون مایکلز به دلیل آسیب دیدگی شدید کمر که منجر به اولین بازنشستگی او پس از رسلمنیا چهاردهم ماه بعد شد، در رویداد اصلی ظاهر نشد. ساویو وگا جایگزین او شد.این آخرین رویدادی بود که نشان تجاری In Your House را در پیش بند حلقه و قسمت بالایی محل برگزار کرد.

داستان

استون کلد استیو آستین، اوون هارت، کاکتوس جک و چارلی اره برقی بر هانتر هرست هلمسلی، ساویو وگا و قانون شکنان عصر جدید (بیلی گان و رود داگ) (به همراه چینا) پیروز شدند. کین (با پل بیرر) ویدر را شکست داد. کن شامروک، احمد جانسون و شاگردان آخرالزمان (چینز، 8-بال و جمجمه) ملت سلطه («صخره» راکی ​​مایویا، فاروق، دلو براون، کاما مصطفی و مارک هنری) را با سابمیشن شکست دادند.

در طول شنبه شب شاتگان WWF، پانترا (کشتی گیر) مدعی در حال آماده شدن برای یک حمله ماه به برایان کریستوفر بود که توانست بلند شود و به تاکا میچینوکو حمله کند، سپس او را برای حمله به ماه دراز بکشد. این یک ترفند بود زیرا هفته بعد کریستوفر و پانترا در مقابل تاکا و آگویلا قرار گرفتند. در طول مسابقه کریستوفر سعی کرد از یک جسم خارجی در برابر تاکا استفاده کند اما از دستان او خارج شد. پانترا به سرعت آن را برداشت و داخل ماسکش گذاشت و با زدن خود و زدن یک سر شیرجه برای گرفتن سنجاق از آن استفاده کرد.دانلود نو وی اوت 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.