دانلود نو وی اوت 2000

دانلود نو وی اوت 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2000 : No Way Out 2000 دومین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 27 فوریه 2000 در مرکز مدنی هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد. اگرچه این دومین رویداد No Way Out بود، اما اولین رویدادی بود که با این نام برگزار شد، زیرا در سال 1998 رویدادی به نام No Way Out of Texas برگزار شد که بیستمین رویداد In Your House بود. عنوان رویداد به دلیل عدم برگزاری آن در تگزاس به “راهی وجود ندارد” کوتاه شد.

داستان

دشمنی اصلی در No Way Out بین تریپل اچ و میک فولی بر سر قهرمانی WWF بود. تریپل اچ پدرشوهرش (در آن زمان خط داستانی) خود وینس مک ماهون را در آرماگدون در یک مسابقه No Holds Barred شکست داد، پس از اینکه استفانی مک ماهون، که تریپل اچ اوایل سال بر خلاف میلش با او مواد مخدر گرفته بود و با او ازدواج کرده بود، به پدرش خیانت کرد و شروع به طرفداری کرد. تریپل اچ. این منجر به آغاز دوره ای شد که از آن به عنوان عصر مک ماهون-هلمزلی یاد می شد، زیرا وینس به طور ناگهانی شرکت را پس از مسابقه ترک کرد.

برادر استفانی، شین، که به‌طور برجسته‌ای در دعوا مشارکت داشت، نیز آنجا را ترک کرد و استفانی و به‌طور نیابتی، تریپل اچ را مسئول WWF کرد. بلافاصله آن دو شروع کردند به تلاش برای از بین بردن رقبای خود با کمک یک D-Generation X دوباره متحد شده، که منجر به مسابقه قطبی بین فولی، که در آن زمان به عنوان Mankind کشتی می گرفت، و The Rock، جایی که اولین مردی که یک لغزش صورتی آویزان را برداشت. از قطب کار خود را حفظ می کند. بشر از دست داد و در نتیجه اخراج شد.دانلود نو وی اوت 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.