دانلود نیو یرز رولوشن 2005

دانلود نیو یرز رولوشن 2005

2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نیو یرز رولوشن 2005 : New Year’s Revolution 2005 دومین رویداد نیو یرز رولوشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 9 ژانویه 2005 در Coliseo de Puerto Rico در سن خوان، پورتوریکو برگزار شد و اولین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که در پورتوریکو و آمریکای لاتین برگزار شد – این تنها رویداد WWE بود که در این کشور برگزار شد. پورتوریکو تا Backlash در 6 مه 2023. بلیت‌های این رویداد در کمتر از یک ماه فروخته شد و یکی از سریع‌ترین رویدادها در تاریخ کوتاه محل برگزاری را رقم زد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه حذفی برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بین تریپل اچ، رندی اورتون، باتیستا، ادج، کریس جریکو و کریس بنوا بود. تریپل اچ پس از آخرین حذف اورتون، این مسابقه و قهرمانی را به دست آورد. یکی از مسابقات غالب روی کارت بین کین و جین اسنیتسکی بود که کین پس از اجرای Tombstone Piledriver با پین فال پیروز شد. یکی دیگر از بازی های اولیه روی کارت، محمد حسن در مقابل جری لاولر بود که حسن پس از اجرای یک STO معکوس با پین فال پیروز شد.

داستان

در اپیزود 13 دسامبر راو، اریک بیشوف، مدیر کل راو، مسابقه حذفی بین تریپل اچ، ادج، کریس بنوا، کریس جریکو، باتیستا و رندی اورتن را برای انقلاب سال نو برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان برنامه ریزی کرد.در قسمت 27 دسامبر راو، همه شرکت کنندگان مسابقه در مسابقات انفرادی با هم رقابت کردند که طول مسابقه آنها ترتیب ورود در مسابقه اتاق حذف را تعیین می کرد. اگر هر یک از شرکت کنندگان مسابقات خود را باخت، فردی که آنها را شکست می داد در مسابقه اتاق حذفی جایگزین آنها می شد. هر شش شرکت کننده در مسابقات خود پیروز شدند، اما باتیستا مسابقه خود را در سه دقیقه و دو ثانیه برد، که معلوم شد کوتاه ترین طول مسابقه در بین تمام شرکت کنندگان بود.

در نتیجه باتیستا آخرین بار حق ورود به مسابقه Elimination Chamber را به دست آورد. در همان شب، بیشوف، شاون مایکلز را به عنوان داور ویژه میهمان برای مسابقه انتخاب کرد.در قسمت سوم ژانویه راو، شش شرکت کننده در سه مسابقه جداگانه با یکدیگر کشتی گرفتند. در اولین مسابقه، باتیستا بعد از بمب باتیستا، بنوا را سنجاق کرد. در ادامه، اج جریکو را پین کرد تا پیروزی را به ثمر برساند. در مسابقه فینال، اورتن پس از ارسال یک RKO، تریپل اچ را پین کرد. در جریان آخرین مسابقه، چهار شرکت کننده دیگر اتاق حذفی با ناک اوت داور مداخله کردند.دانلود نیو یرز رولوشن 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.