دانلود نیو یرز رولوشن 2007

دانلود نیو یرز رولوشن 2007

دانلود نیو یرز رولوشن 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نیو یرز رولوشن 2007 : New Year’s Revolution 2007 سومین رویداد نیو یرز رولوشن بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw تبلیغاتی برگزار شد.این رویداد در 7 ژانویه 2007 در کمپر آرنا در کانزاس سیتی، میسوری برگزار شد. PPV انقلاب سال نو پس از این رویداد در سال 2007 به دلیل کاهش تعداد PPV در سال پس از توقف WWE از PPV های انحصاری برند پس از رسلمنیا 23 در آوریل، متوقف شد. در ژانویه 2020، WWE نام رویداد را برای مجموعه ای از برنامه های زنده WWE به نام تور انقلاب سال نو احیا کرد.

این رویداد 220000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که کمتر از 294000 خرید رویداد سال قبل بود. هنگامی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، به جایگاه چهارم در جدول فروش دی وی دی بیلبورد برای ورزش های تفریحی رسید. برای شش هفته متوالی در نمودار باقی ماند.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود. رویداد اصلی یک مسابقه استاندارد کشتی بود که در آن جان سینا، قهرمان دبلیو دبلیو ای، اوماگا را شکست داد تا قهرمانی خود را حفظ کند. دو مسابقه غالب در آندرکارت مشخص شد. اولین مسابقه یک مسابقه تگ تیمی بود که در آن قهرمانان تگ تیم جهانی Rated-RKO (Edge و Randy Orton) با D-Generation X (Triple H و Shawn Michaels) بدون مسابقه مبارزه کردند، بنابراین Rated-RKO حفظ شد. دیگری مسابقه قفس فولادی بین جف هاردی و جانی نیترو برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای بود که هاردی در آن حضور داشت.

داستان

رقابت اصلی برای انقلاب سال نو بین جان سینا و اوماگا بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. همه این رقابت ها در قسمت 6 نوامبر Raw، یکی از برنامه های اصلی تلویزیون دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای آغاز شد، زمانی که سینا در مسابقه اوماگا دخالت کرد در حالی که چالش کوین فدرلاین برای مسابقه ای را پذیرفت. یک هفته بعد، جاناتان کوچمن، یک چهره معتبر روی صفحه نمایش. راو، بازی ساز و مجری قوانین به تصویر کشیده، اعلام کرد که مسابقه ای بین سینا و اوماگا برگزار خواهد شد، که به دلیل تداخل بدون مسابقه به پایان رسید.

سه هفته بعد در نسخه 27 نوامبر راو، اوماگا (از طریق آرماندو آلخاندرو استرادا) ) یک چالش برای سینا برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای صادر کرد که سینا آن را پذیرفت. هفته بعد، سینا پس از مسابقه توسط اوماگا مورد حمله قرار گرفت و هر دو با نیروهای امنیتی مواجه شدند. پس از آن، هیچ یک از آنها تا انقلاب سال نو نتوانستند بیرون از مسابقه به یکدیگر دست بزنند.دانلود نیو یرز رولوشن 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.