دانلود وان نایت آنلی 1997

دانلود وان نایت آنلی 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود وان نایت آنلی 1997 : One Night Only 1997 تنها رویداد وان نایت آنلی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 20 سپتامبر 1997 در NEC Arena در بیرمنگام انگلستان برگزار شد. این رویداد شامل هشت مسابقه، با دو رویداد اصلی بود. در اولین رویداد اصلی، آندرتیکر برت هارت را برای قهرمانی WWF که در آن هارت حفظ کرد، به چالش کشید. در دومین مسابقه اصلی رویداد که نمایش را به پایان رساند، شاون مایکلز بریتیش بولداگ را شکست داد و قهرمان WWF اروپا شد.

این رویداد در کانادا و اروپا به صورت پرداخت به ازای نمایش در دسترس بود، اما در ایالات متحده نه: دلیل داستانی آن این بود که قهرمان WWF برت هارت – که در آن زمان از یک حیله ضد آمریکایی استفاده می کرد – از بندی در قرارداد خود استفاده کرده بود. این رویداد را از نمایش زنده در ایالات متحده مسدود کنید. سپس در ویدیوی خانگی در آنجا منتشر شد.

نتایج مسابقات رویداد

شاون مایکلز (با Chyna، هانتر هرست هلمزلی، و ریک راد) بریتیش بولداگ (c) (با دایانا هارت-اسمیت) را با تسلیم فنی شکست داد. برت هارت (c) با محرومیت The Undertaker را شکست داد. ویدر اوون هارت را شکست داد. The Legion of Doom (حیوان و هاوک) The Godwinns (Henry O. Godwinn و Phineas I. Godwinn) را شکست داد. هانتر هرست هلمزلی (با Chyna) Dude Love را شکست داد.

داستان

این رویداد شامل هشت مسابقه، با دو رویداد اصلی بود. در اولین رویداد اصلی، آندرتیکر برت هارت را برای قهرمانی WWF در یک مسابقه مجدد از رویداد سامر اسلم ماه قبل به چالش کشید، جایی که آندرتیکر عنوان را به دلیل دخالت داور ویژه میهمان شاون مایکلز از دست داده بود. این مسابقه در پوستر تبلیغاتی این رویداد نمایش داده نشد، که هارت از آن رنجید و آن را به سیاست پشت صحنه Shawn Michaels و Hunter Hearst Helmsley نسبت داد.

او گفت که The Undertaker به طور مشابه از این حذف حیرت زده شد.(این مسابقه همچنین به طور غیرقابل توضیحی از نسخه VHS آمریکای شمالی حذف شد، اما در نسخه VHS بریتانیا و در نسخه بعدی DVD در دو طرف اقیانوس اطلس گنجانده شد). برای پایان دادن به نمایش، مایکلز بولداگ بریتانیایی را برای مسابقات قهرمانی اروپا WWF به عنوان بخشی از دشمنی مداوم خود با بنیاد هارت به چالش کشید. قهرمانی تگ تیم WWF نیز در کارت، با اعضای لوس بوریکوا، ساویو وگا و میگل پرز، جونیور، قهرمانان، The Headbangers را به چالش کشیدند.دانلود وان نایت آنلی 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.