دانلود وان نایت استند 2005

دانلود وان نایت استند 2005

دانلود وان نایت استند 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود وان نایت استند 2005 : One Night Stand 2005 نخستین رویداد وان نایت استند بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 12 ژوئن 2005 در سالن رقص Hammerstein در محله منهتن شهر نیویورک، نیویورک برگزار شد. اگرچه کشتی گیران WWE’s Raw و SmackDown! برندها در نمایشگاه ظاهر شدند، این رویداد عمدتاً به عنوان یک نمایش اتحاد مجدد برای کشتی گیران از تبلیغات سابق Extreme Championship Wrestling (ECW) تولید شد که در سال 2001 بسته شده بود. پس از بسته شدن تبلیغات، WWE دارایی های ECW را در سال 2003 خریداری کرد.

رویداد اصلی مسابقه تگ تیمی بین دادلی بویز (بابا ری و دی فون) و تیم تامی دریمر و ساندمن بود. دو تا از بازی‌های موجود در آندرکارت، کریس بنوا در مقابل ادی گوئررو، و مایک آسوم در مقابل ماساتو تاناکا بودند.

استوری

زاویه تهاجم در اپیزود 9 مه از راو آغاز شد، زمانی که اریک بیشوف، مدیر کل راو، بیانیه‌ای در رابطه با پرداخت به ازای هر نمایش داد و گفت که “ای سی دبلیو را مانند یک باگ له می‌کند.”هفته بعد در راو. ، تاجیری با کریس بنوا با یک مسابقه قوانین ECW موافقت کرد. اما در اواسط مسابقه، بیشوف برای متوقف کردن آن بیرون آمد و اعلام کرد که هر چیزی که مربوط به ECW باشد از راو منع شده است. او همچنین متعهد شد که ECW را با کمک سوپراستارهای Raw که برای رقابت در پرداخت به ازای نمایش انتخاب شده بودند، «نابود کند».

داستان

بیشوف یک مراسم تشییع جنازه ECW را برای Raw در هفته آینده برنامه ریزی کرد، اما وینس مک ماهون، رئیس WWE صحبت را قطع کرد و از حمایت خود از اتحاد مجدد ECW و علاقه مالی خود برای بازگرداندن تبلیغات صحبت کرد. سپس پل هیمن بیرون آمد و به مک ماهون یادآوری کرد که اگرچه هیمن مالک ECW نیست، اما همچنان کنترل آن را در اختیار دارد. هیمن همچنین گفت که از تهاجم بیشوف استقبال کرد و مدعی شد: “شما ممکن است آتشی روشن کنید که نتوانید آن را خاموش کنید.” و شروع به روشن کردن تاج گل تشییع کردند.

در یک مسابقه مجدد از راو هفته گذشته، بنوا پس از قفل کردن در کراس فیس کریپلر، تاجیری را در مسابقه قوانین ECW شکست داد. هفته بعد، بیشوف مسابقه جدولی را بین اج و بنوا ترتیب داد. در طول مسابقه، بنوا با سر شیرجه زدن با اج روی میز، تلاش کرد، اما پس از اینکه لیتا اج را از روی میز خارج کرد، شکست خورد. در آن نقطه، بیشوف چندین سوپراستار راو را برای حمله به بنوا به رینگ فرستاد.دانلود وان نایت استند 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.