دانلود وان نایت استند 2007

دانلود وان نایت استند 2007

دانلود وان نایت استند 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود وان نایت استند 2007 : One Night Stand 2007 چهارمین رویداد وان نایت استند بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 3 ژوئن 2007 در سالن یادبود سربازان جکسونویل در جکسونویل، فلوریدا برگزار شد. در حالی که رویدادهای دو سال قبل عمدتاً به‌عنوان نمایش‌های اتحاد مجدد برای فارغ‌التحصیلان کشتی اکستریم قهرمانی برگزار می‌شد، رویداد 2007 به عنوان یک رویداد WWE با کشتی‌گیرانی از هر سه برند که پس از رسلمنیا 23 شرکت می‌کردند تبلیغ شد، PPV‌های منحصر به فرد برند متوقف شدند. این رویداد نهایی بود که هر یک از برندها را به عنوان یکی از تبلیغ کنندگان PPV در طول گرافیک مقدماتی معرفی کرد.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی برند راو، جان سینا در مقابل گریت خالی در مسابقه Pinfalls Count Anywhere برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. سینا برنده مسابقه شد و پس از اینکه خالی را به دنبال یک FU از جرثقیل روی زمین ورزشگاه سنجاق کرد، قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. مسابقه برجسته در اسمکدان! نام تجاری Edge در مقابل باتیستا در مسابقه Steel Cage برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که Edge پس از فرار از قفس برنده شد.

مسابقه اولیه برند ECW وینس مک ماهون در مقابل بابی لشلی در یک مبارزه خیابانی برای مسابقات قهرمانی جهانی ECW بود که لشلی پس از اجرای نیزه با پین فال پیروز شد. مسابقات مشخص شده در زیر کارت شامل راب ون دام در مقابل رندی اورتون در یک مسابقه برانکارد و یک مسابقه نردبانی برای مسابقات قهرمانی تگ تیم جهانی بین هاردیس (مت و جف) و بزرگترین تگ تیم جهان (شلتون بنجامین و چارلی هاس) بود.

داستان

دشمنی غالب در اسمکدان! برندی که به سمت پرداخت به ازای ویو حرکت می‌کرد، بین اج و باتیستا بود، و این دو بر سر قهرمانی سنگین‌وزن جهان می‌جنگیدند. این دو در روز داوری برای عنوان قهرمانی با یکدیگر جنگیدند و اج با یک سنجاق پسر مدرسه ای برنده مسابقه شد. در قسمت ۲۵ می اسمک‌دان!، مدیر کل تئودور لانگ اعلام کرد که اج از قهرمانی سنگین‌وزن جهان در مسابقه استیل کیج در One Night Stand دفاع خواهد کرد. باتیستا در یک مسابقه چهار طرفه مهلک در برابر فینلی، کین و مارک هنری پیروز شد تا در پرداخت به ازای نمایش با اج روبرو شود.

باتیستا مهمان برنامه گفتگوی Edge The Cutting Edge در قسمت اول ژوئن اسمکدان بود. در اواخر بخش، باتیستا مشتی به اج زد و او را به زمین فرستاد. شب بعد، در رویداد اصلی شنبه شب XXXIV، باتیستا و کریس بنوا در یک مسابقه تگ تیمی Edge و Montel Vontavious Porter (MVP) را شکست دادند. در طول مسابقه، ادج بیرون رفت و MVP را در مقابل باتیستا و بنوا به تنهایی ترک کرد. بنوا پس از انجام یک ضربه سر پرنده بر روی MVP موفق شد.دانلود وان نایت استند 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.