دانلود وان نایت استند 2008

دانلود وان نایت استند 2008

دانلود وان نایت استند 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود وان نایت استند 2008 :One Night Stand 2007 چهارمین رویداد وان نایت استند بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 1 ژوئن 2008 در ورزشگاه سن دیگو در سن دیگو، کالیفرنیا برگزار شد. One Night Stand متوقف شد و در سال 2009 با مضمون Extreme Rules با تم هاردکور مشابه جایگزین شد.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در نام تجاری اسمکدان، مسابقه میز، نردبان و صندلی برای مسابقات قهرمانی خالی سنگین وزن جهان بین اج و آندرتیکر بود که اج پس از بازیابی کمربند معلق بالای رینگ برنده شد. طبق شرط قبل از مسابقه، آندرتیکر مجبور به ترک WWE شد. مسابقه غالب در برند راو، مسابقه Last Man Standing برای قهرمانی WWE بین تریپل اچ و رندی اورتون بود که پس از اینکه اورتون نتوانست به ده شمارش پاسخ دهد، تریپل اچ برنده شد.

مسابقه اولیه در برند ECW مسابقه ای با نی سنگاپور شامل بیگ شو، سی ام پانک، جان موریسون، چاوو گوئررو و تامی دریمر بود. بیگ شو پس از پین زدن دریمر به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی ECW در Night of Champions، مسابقه را برد. مسابقات برجسته روی کارت زیر شامل شاون مایکلز در مقابل باتیستا در مسابقه برانکارد، جان سینا در مقابل جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) در مسابقه First Blood و بث فینیکس و ملینا در اولین مسابقه دیواز “من غلط کردم”.

داستان

دعوای اصلی روی One Night Stand در برند راو بین تریپل اچ و رندی اورتون بر سر مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در Backlash یک مسابقه Fatal-Four Way Elimination برای قهرمانی WWE برگزار شد. شرکت کنندگان اورتون، تریپل اچ، جان سینا و جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) بودند. تریپل اچ پس از آخرین بار حذف اورتون برای کسب عنوان WWE، مسابقه را برد. در روز داوری، تریپل اچ از قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در برابر اورتون در یک مسابقه قفس استیل دفاع کرد.

تریپل اچ پس از یک شجره نامه برنده مسابقه شد تا عنوان را حفظ کند. در اپیزود 19 می راو، مدیر کل ویلیام ریگال یک مسابقه تگ تیمی بین اورتون و جی‌بی‌ال در برابر سینا و تریپل اچ رزرو کرد. اگر اورتون و جی‌بی‌ال پیروز می‌شدند، به ترتیب مقابل تریپل اچ و سینا، در یک مسابقه اکسترنال به انتخاب خود، مسابقه‌ای را دریافت می‌کردند. با این حال، اگر سینا و تریپل اچ پیروز می شدند، این زوج برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای با هم روبرو می شدند و ریگال نوع مسابقه را انتخاب می کرد.دانلود وان نایت استند 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.