دانلود ونجنس 2007

دانلود ونجنس 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ونجنس 2007 : Vengeance 2007 هفتمین رویداد سالانه ونجنس و نخستین رویداد نایت آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 24 ژوئن 2007 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این آخرین رویداد Vengeance تا سال 2011 بود، زیرا Night of Champions به جای خود ادامه داد. با توجه به موضوع رویداد، هر مسابقه روی کارت برای یکی از 9 قهرمانی فعال در آن زمان WWE به رقابت پرداخته است. فقط یک نفر قهرمان شد و بقیه حفظ شدند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی برند Raw را به نمایش گذاشت. جان سینا از قهرمانی دبلیو دبلیو ای در یک مسابقه مرگبار پنج جانبه مقابل میک فولی، بابی لشلی، رندی اورتون و کینگ بوکر دفاع کرد. سینا در این مسابقه پیروز شد و پس از زدن فولی عنوان قهرمانی را حفظ کرد. مسابقه برجسته از اسمکدان! نام تجاری مسابقه آخرین شانس برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بین ادج و باتیستا بود که در آن اج از طریق countout پیروز شد.

کریس بنوا در ابتدا برای رویارویی (و شکست) سی ام پانک برای برنده شدن در مسابقات جهانی خالی ECW رزرو شد. با این حال، او حاضر نشد، و جانی نیترو جایگزین او شد – که پس از اجرای یقه‌شکن از طناب وسط، با پینفال پیروز شد. پس از این رویداد، مشخص شد که بنوا همسر و پسرش را به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده است.

داستان

دشمنی اصلی به سمت Vengeance در اسمکدان! برند بین قهرمان سنگین وزن جهان اج و باتیستا بود. مسابقه آنها از مسابقه Steel Cage در One Night Stand، سه هفته قبل از Vengeance، نشات گرفت، جایی که Edge با فرار از قفس برنده شد. باتیستا در مسابقه “آخرین شانس” در Vengeance. در اپیزود 22 ژوئن اسمکدان!، باتیستا و ریک فلیر اج و مونتل وونتاویوس پورتر (MVP) را شکست دادند. در اواسط مسابقه، فلیر و MVP بیرون رینگ با هم درگیر شدند و اج را در مقابل باتیستا به حال خود رها کردند. باتیستا پس از اجرای یک بمب باتیستا در Edge به پیروزی رسید.

دشمنی بین هاردی ها (مت هاردی و جف هاردی) و لنس کید و تروور مرداک در Backlash شروع شد. در بک‌لش، هاردی‌ها کید و مرداک را شکست دادند تا قهرمانی تگ تیم جهانی را حفظ کنند. در رویداد بعدی، روز داوری، مت و جف یک بار دیگر کید و مرداک را شکست دادند تا عناوین خود را حفظ کنند.دانلود ونجنس 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.