دانلود پیبک 2020

دانلود پیبک 2020 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود پیبک 2020 – Payback 2020 ششمین رویداد پیبک بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 30 آگوست 2020، از WWE ThunderDome، به میزبانی مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. این اولین بازپرداخت از سال 2017 و فینال تا سال 2023 بود. موضوع این رویداد کشتی‌گیرانی بود که به دنبال بازپرداخت در برابر حریفان خود بودند.

این رویداد به دلیل شروع دومین سلطنت رومن رینز به عنوان قهرمان جهانی، که در حال حاضر به عنوان طولانی‌ترین دوره سلطنت در تاریخ قهرمانی، چهارمین طولانی‌ترین دوره سلطنت در تاریخ WWE و طولانی‌ترین دوره سلطنت برای هر قهرمانی WWE از آن زمان است، قابل توجه است.

مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، رومن رینز در اولین مسابقه خود از فوریه 2020، مدافع عنوان قهرمانی “The Fiend” بری وایت و براون استرومن را که رینز پین کرده بود، در یک مسابقه تهدید سه گانه No Holds Barred شکست داد و قهرمانی جهانی اسمکدان را برد. در مسابقه قبل، ری میستریو و دومینیک میستریو ست رولینز و مورفی را شکست دادند. در دیگر مسابقات برجسته، کیت لی رندی اورتن را شکست داد و نیا جکس و شاینا بازلر بیلی و ساشا بنکس را شکست دادند و قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای را به دست آوردند.

در مسابقه نهایی از مرکز پرفورمنس، که یک مسابقه اصلی برای راو بود، درو مک اینتایر دولف زیگلر را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در یک مسابقه Extreme Rules که در آن شرط فقط برای زیگلر اعمال می شود، حفظ کند. مک اینتایر باید تحت قوانین منظم مسابقات تک نفره کشتی می گرفت. در دیگر مسابقات برجسته، ست رولینز در یک مسابقه چشم برای چشم، ری میستریو را شکست داد و در مبارزه با افتتاحیه، سزارو و شینسوکه ناکامورا با شکست دادن The New Day (بیگ ای و کوفی کینگستون) در یک مسابقه میز قهرمان اسمکدان تگ تیم شدند.

داستان

در سامرا اسلم، «دیو» بری وایات براون استرومن را شکست داد و برای دومین بار قهرمان جهانی شد. پس از مسابقه، رومن رینز پس از یک وقفه پنج ماهه بازگشت خود را انجام داد و با خشونت به The Fiend و Strowman حمله کرد.روز بعد، اعلام شد که The Fiend از عنوان در برابر استرومن و رینز در یک مسابقه تهدید سه گانه بدون محدودیت در Payback دفاع خواهد کرد.

در اسمکدان آن جمعه، وینس مک ماهون، رئیس و مدیر عامل دبلیو دبلیو ای (WWE) به آدام پیرس (Adam Pearce) دستور داد تا تا پایان شب از سه رقیب برای مسابقه آنها امضا بگیرد. پس از به دست آوردن امضای وایات و استرومن، پیرس رینز را پیدا کرد، جایی که مشخص شد او خود را با پل هیمن هماهنگ کرده است. رینز تایید کرد که در پی بک خواهد بود و برنده مسابقه خواهد بود. با این حال او قرارداد را امضا نکرد.دانلود پیبک 2020 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2020 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.