دانلود کلش آف چمپیونز 2019

دانلود کلش آف چمپیونز 2019

دانلود کلش آف چمپیونز 2019 با کیفیت تضمینی

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کلش آف چمپیونز 2019 – Clash of Champions 2019 سومین رویداد کلش آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخشهای راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 15 سپتامبر 2019 در مرکز اسپکتروم در شارلوت، کارولینای شمالی برگزار شد. طبق موضوع این رویداد، از تمام مسابقات قهرمانی موجود در برندهای Raw، SmackDown و 205 Live در آن زمان دفاع شد.

مسابقات رویداد

یازده مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، ست رولینز براون استرومن را شکست داد تا قهرمانی جهانی راو حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، کوفی کینگستون قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را در مقابل رندی اورتون حفظ کرد، بیلی شارلوت فلیر را شکست داد تا قهرمانی زنان اسمکدان را حفظ کند، و مسابقه مسابقات قهرمانی زنان راو بین بکی لینچ و ساشا بنکس با رد صلاحیت بنکس به پایان رسید، اما با حفظ لینچ. . در تنها مسابقه بدون عنوان روی کارت، اریک روآن به لطف لوک هارپر بازگشته، رومن رینز را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت شکست داد.

از یازده قهرمانی WWE در سراسر Raw ، Smackdown و 205 Live ، فقط مسابقات تیم Raw Tag Team و مسابقات قهرمانی تیم SmackDown Team Hands را تغییر دادند. دالف زیگلر و رابرت رود با غلبه بر ست رولینز و براون استرومن قهرمان راو شدند، در حالی که The Revival (اسکات داوسون و داش وایلدر) با شکست The New Day’s Big E و خاویر وودز قهرمان اسمک‌دان شدند.

داستان

در اپیزود 12 آگوست راو، قهرمان جهانی ست رولینز با قهرمان ایالات متحده و O.C. عضو AJ Styles در یک مسابقه بدون عنوان قهرمان در مقابل قهرمان، که منجر به درگیری با همکار O.C. اعضای لوک گالوز و کارل اندرسون به همراه براون استرومن به کمک رولینز می آیند.

هفته بعد، رولینز و استرومن گالووز و اندرسون را شکست دادند و قهرمانی تیم راو تگ را به دست آوردند.سپس رولینز قرار بود از قهرمانی تیم یونیورسال و راو تگ در کلش آو چمپیونز دفاع کند. در اپیزود 26 آگوست راو، رابرت رود و دالف زیگلر برنده تگ تیم Turmoil شدند تا مسابقه قهرمانی راو تگ تیم را در این رویداد به دست آورند، در حالی که در همان شب، استرومن رولینز را برای قهرمانی جهانی به چالش کشید، که رولینز پذیرفت.دانلود کلش آف چمپیونز 2019 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2019 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.