دانلود کلش آف چمپیونز 2020

دانلود کلش آف چمپیونز 2020

دانلود کلش آف چمپیونز 2020 با لینک مستقیم

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کلش آف چمپیونز 2020 – Clash of Champions 2020 چهارمین رویداد کلش آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد.این رویداد در 27 سپتامبر 2020، از WWE ThunderDome، به میزبانی مرکز Amway در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. یک رویداد برای سال 2021 برنامه ریزی شده بود، اما تاریخ آن در سپتامبر به قوانین Extreme داده شد. با توجه به موضوع رویداد، تمام مسابقات قهرمانی که در آن زمان برای برندهای راو و اسمکدان در دسترس بود، به استثنای مسابقات قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای که در ابتدا قرار بود از آن دفاع شود، دفاع شد. با این حال، این مسابقه لغو شد، زیرا قهرمانان از نظر پزشکی مجوز رقابت نداشتند.

در ابتدا قرار بود این رویداد در 20 سپتامبر 2020 در مرکز Prudential در نیوآرک، نیوجرسی برگزار شود، اما فرماندار فیل مورفی همه تجمعات عمومی بزرگ بیش از 50 نفر را به دلیل همه گیری کووید-19 لغو کرد. با محل اقامت ThunderDome WWE در مرکز Amway که در اواخر آگوست شروع شد، Clash of Champions متعاقباً به این مکان منتقل شد و به 27 سپتامبر بازگردانده شد.

مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، رومن رینز جی اوسو را با ناک اوت فنی شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند. در مسابقه ماقبل آخر، درو مک اینتایر رندی اورتن را در یک مسابقه آمبولانس شکست داد تا قهرمانی WWE راو حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، بابی لشلی آپولو کروز را شکست داد تا قهرمانی راو در ایالات متحده را حفظ کند، و در مبارزه افتتاحیه، سامی زین در یک مسابقه نردبان تهدید سه گانه ای جی استایلز و جف هاردی مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و قهرمان بین قاره ای بی چون و چرای اسمکدان شد.

داستان

در سامراسلم، درو مک اینتایر رندی اورتن را شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.[16] شب بعد در راو، مک اینتایر در مورد پیروزی خود در برابر “بزرگترین کشتی گیر تاریخ” با یک حرکت کشتی (یک عقب نشینی) ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت که می داند اورتون می خواهد یک مسابقه مجدد داشته باشد. همانطور که مک اینتایر در حال خروج بود، اورتن با دو پونت به مک اینتایر حمله کرد. بعدها، اورتون با کیت لی کشتی گیر سابق NXT مواجه شد و اولین بازی خود را در Raw انجام داد. لی به نمایندگی از مک اینتایر، اورتن را به مسابقه ای دعوت کرد.

آن دو در آن شب روبروی هم قرار گرفتند. با این حال، پس از حمله مک اینتایر به اورتون، مسابقه با پیروزی اورتون به پایان رسید. پس از نزاع متعاقب آن، اورتن سومین پونت را به مک اینتایر انجام داد و او را برای دو هفته آینده بیرون آورد.[17] لی سپس در یک مسابقه مجدد و به نمایندگی از مک اینتایر یک بار دیگر در Payback که در آن لی اورتون را شکست داد، روبرو شد.دانلود کلش آف چمپیونز 2020 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2020 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.