دانلود کینگ آف د رینگ 1993

دانلود کینگ آف د رینگ 1993 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 1994 : King of the Ring 1994 نخستین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 25 ژوئن 1995 در CoreStates Spectrum در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد و و هفتمین تورنمنت پادشاه رینگ را به نمایش گذاشت. این اولین رویداد از ده رویداد King of the Ring بود که به صورت پرداخت به ازای بازدید تولید شد. یازدهمین که به طور انحصاری در سرویس پخش زنده این شرکت، شبکه WWE پخش شد. مراسم افتتاحیه در 13 ژوئن 1993 در مرکز Nutter در فیربورن، اوهایو برگزار شد. در این مراسم ده مسابقه برگزار شد.

نظرات این رویداد عمدتا مثبت بود. چندین منتقد، مسابقات برت هارت را نقطه برجسته PPV نامیدند. مسابقه قهرمانی بین قاره ای بازخوردهای مثبتی دریافت کرد، اما پایان مسابقه قهرمانی WWF، که هالک هوگان در آخرین حضورش در PPV در WWF تا سال 2002 حضور داشت، مورد انتقاد قرار گرفت. این رویداد با حضور 6500 طرفدار برگزار شد – کمترین میزان حضور در بین رویدادهای پادشاه حلقه – در حالی که نرخ خرید تا سال 1999 بالاترین میزان حضور در رویدادهای King of the Ring بود. این رویداد در VHS در آمریکای شمالی و در VHS و DVD در سال منتشر شد. انگلستان

نتایج مسابقات رویداد

تمرکز اصلی PPV مسابقات بود. کشتی‌گیران با شرکت در مسابقات مقدماتی در برنامه‌های تلویزیونی WWF، ورود پیدا کردند و دورهای دوم، سوم و چهارم مسابقات از طریق پخش PPV King of the Ring از تلویزیون پخش شد. برت هارت برنده مسابقات سال 1991 نیز با غلبه بر ریزور رامون، مستر پرفکت و بام بام بیگلو قهرمان مسابقات سال 1993 شد. جری لاولر در طی مراسم تاجگذاری مورد حمله قرار گرفت که منجر به خصومت شد که بیش از دو سال به طول انجامید. علاوه بر مسابقات، این رویداد نشان داد که یوکوزونا با شکست هالک هوگان قهرمان WWF و همچنین شاون مایکلز قهرمانی بین قاره‌ای WWF را در مسابقه مقابل کراش حفظ کرد.

داستان

در رسلمنیا IX، برت هارت قهرمانی WWF را به یوکوزونا واگذار کرد. در پایان مسابقه، آقای فوجی، مدیر یوکوزونا، نمک در چشمان هارت ریخت و یوکوزونا را قادر ساخت تا برنده مسابقه باشد.پس از پایان مسابقه، هالک هوگان برای کمک به هارت به رینگ آمد. فوجی هوگان را به مسابقه ای برای قهرمانی WWF دعوت کرد که بلافاصله برگزار شد. فوجی سعی کرد به چشمان هوگان نمک بزند، اما هوگان حرکت کرد و نمک به جای آن به یوکوزونا برخورد کرد. هوگان به سرعت یوکوزونا را شکست داد و قهرمان جدید WWF شد.

به دلیل توافق واقعی با وینس مک ماهون، مالک WWF، هوگان قرار بود این عنوان را به برت هارت از دست بدهد، اما نظرش تغییر کرد و از باخت به هارت خودداری کرد. او توافقی را ایجاد کرد که به او اجازه داد در یک مسابقه مجدد در King of the Ring با یوکوزونا روبرو شود.او نمی خواست به طور تمیز سنجاق شود، بنابراین او بر خط داستانی اصرار داشت که در آن کمربند را به دلیل دخالت خارجی از دست می داد.در نتیجه باخت بحث‌برانگیز هارت، جک تونی، که نقش رئیس WWF را بر روی صفحه بازی می‌کرد، به هارت اجازه ورود به تورنمنت پادشاه حلقه را داد بدون اینکه او را ملزم به برنده شدن در مسابقه مقدماتی کند.دانلود کینگ آف د رینگ 1993 و آرشیو کامل رویدادهای 1993 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.