دانلود کینگ آف د رینگ 1994

دانلود کینگ آف د رینگ 1994 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 1994 : King of the Ring 1994 دومین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 25 ژوئن 1995 در CoreStates Spectrum در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد و هشتمین مسابقات پادشاه رینگ را به نمایش گذاشت.این رویداد در 19 ژوئن 1994 در بالتیمور آرنا در بالتیمور مریلند برگزار شد. مسابقات برای تعیین اینکه کدام کشتی گیر تاج پادشاهی رینگ را به دست می آورد، در واقع یک ماه قبل از پرداخت به ازای هر بازدید آغاز شد، زیرا کشتی گیران با شرکت در مسابقات مقدماتی وارد مسابقات شدند. این مسابقات در سراسر می 1994 در برنامه های تلویزیونی WWF برگزار شد، اگرچه WWF توضیح نداد که چگونه کشتی گیران برای رقابت در مسابقات مقدماتی انتخاب شدند. دور دوم، سوم و چهارم این مسابقات در تاریخ 19 ژوئن از تلویزیون پخش شد.

این رویداد در میان هواداران به خاطر ارائه نظرات آرت دونوان، بازیکن سابق لیگ ملی فوتبال، به یاد می‌آید. دونوان ظاهراً هیچ آشنایی با کشتی حرفه ای نداشت و در طول مسابقه بارها سؤالات مشابهی را مطرح می کرد، به ویژه “وزن این مرد چقدر است؟”

نتایج مسابقات رویداد

اوون هارت با شکست دادن تاتانکا، کید 1–2–3 و ریزور رامون در طول شب قهرمان مسابقات شد. او از مراسم تاجگذاری خود برای انتقاد از برادرش برت که با او اختلاف داشت استفاده کرد. دشمنی برادران هارت منجر به مسابقه قفس فولادی برای قهرمانی WWF برت شد. اگرچه اوون در مسابقه عنوان شکست خورد، اما با درگیر شدن اعضای خانواده بیشتر، دشمنی ادامه یافت.

علاوه بر این مسابقات، چندین مسابقه دیگر نیز در این رویداد برگزار شد. در یک مسابقه کینه توز بین دو کشتی گیر نیمه بازنشسته، «راودی» رادی پایپر جری لاولر را شکست داد. برت هارت از قهرمانی WWF خود در برابر دیزل دفاع کرد. دیزل بازی را با محرومیت برد که برادر زن هارت جیم نیدارت دخالت کرد. در نتیجه، هارت این عنوان را حفظ کرد. مسابقه دیگر برای قهرمانی تگ تیم WWF بود که در آن The Headshrinkers با موفقیت از کمربندها در برابر تیم یوکوزونا و کراش دفاع کردند.

داستان

ساخت بازی رویداد اصلی در رسلمنیا X آغاز شد. “راودی” رادی پایپر به عنوان داور مهمان در جریان مسابقه رویداد اصلی بین برت هارت و یوکوزونا خدمت کرده بود و جری لاولر یک مفسر بود.پس از رسلمنیا، لاولر از بخش مصاحبه خود، دادگاه پادشاه، برای توهین به پایپر استفاده کرد.

پس از امضای مسابقه بین این دو، لاولر با معرفی یک هوادار ضخیم با لباس پایپر در دادگاه پادشاه، به پایپر توهین بیشتری کرد. او ادعا کرد که این شخصیت تقلید کننده، خود پایپر است و طرفدار را وادار به بوسیدن پای لاولر کرد.دانلود کینگ آف د رینگ 1994 و آرشیو کامل رویدادهای 1994 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.