دانلود کینگ آف د رینگ 1995

دانلود کینگ آف د رینگ 1995 با کیفیت HD

ویژه شوید !

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 1995 : King of the Ring 1995 سومین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 25 ژوئن 1995 در CoreStates Spectrum در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این پرداخت به ازای هر بازدید تا حدودی در بین طرفداران WWE بدنام است زیرا یکی از بدترین پرداخت‌ها به ازای هر بازدید تولید شده توسط این شرکت در نظر گرفته می‌شود.در انحراف از پروتکل معمولی، مسابقه Savio Vega vs IRS در اصل در یکشنبه شب اسلم که برنده به مسابقات 8 نفره اضافه شد، در فید شبکه WWE این نمایش گنجانده شده است.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه تگ تیمی بود که در آن قهرمان WWF دیزل و بام بام بیگلو با تاتانکا و سیچو سید روبرو شدند. دیزل با زدن تاتانکا برنده مسابقه شد. بازی‌های اصلی روی آندرکارت عبارت بودند از برت هارت در مقابل جری لاولر در مسابقه «پای من را ببوس» و فینال پادشاه حلقه، که توسط میبل، که ساویو وگا را شکست داد، برنده شد.

داستان

علاوه بر مسابقات سالانه King of the Ring که به این رویداد می‌رفت، دو دشمنی بزرگ دیگر نیز در PPV وجود داشت. دشمنی اصلی بین قهرمان WWF دیزل، بام بام بیگلو، تاتانکا و سیچو سید بود. این خصومت پس از رسلمنیا یازدهم شروع شد و تا In Your House 1 ادامه یافت، جایی که دیزل برای قهرمانی WWF با سید روبرو شد.

دیزل قرار بود پس از اجرای یک پاوربمب بر روی سید، عنوان را حفظ کند، اما تاتانکا مداخله کرد و کیفابه به دیزل حمله کرد. این باعث شد که دیزل قهرمانی را از طریق محرومیت حفظ کند.دانلود کینگ آف د رینگ 1995 و آرشیو کامل رویدادهای 1995 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.