دانلود کینگ آف د رینگ 1997

دانلود کینگ آف د رینگ 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 1997 : King of the Ring 1997 پنجمین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 8 ژوئن 1997 در مرکز مدنی پراویدنس در پراویدنس، رود آیلند برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه استاندارد کشتی برای قهرمانی WWF بود. آندرتیکر فاروق را شکست داد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند. آندرکارت شامل مسابقات King of the Ring در سال 1997 بود که توسط هانتر هرست هلمزلی برنده شد. سایر مسابقات موجود در آندر کارت شامل Shawn Michaels در مقابل Stone Cold Steve Austin، The Hart Foundation (Owen Hart، The British Bulldog و Jim Neidhart) در مقابل Sycho Sid و The Legion of Doom در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره و Goldust در مقابل Crush بود.

داستان

رویداد پرداخت به ازای هر بازدید شامل مسابقات سالانه براکت حذفی King of the Ring بود. این مسابقات در 12 می 1997 قسمت Raw is War آغاز شد، با احمد جانسون که هانتر هرست هلمسلی را در اولین مسابقه یک چهارم نهایی با رد صلاحیت شکست داد.در اپیزود 19 می Raw is War، هلمزلی جایگاه دیگری در مسابقات کسب کرد زیرا قبل از مسابقه با جانسون به او آموزش درستی داده نشد و بنابراین تهدید شد که WWF را با پیگرد قانونی شکایت خواهد کرد.

او جایگزین ویدر شد که در ابتدا قرار بود با کراش کشتی بگیرد اما در مسابقه No Holds Barred مقابل کن شامروک در In Your House 15: A Cold Day in Hell مجروح شده بود. هلمزلی کراش را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.در اپیزود 26 می از Raw is War، جری لاولر گلدوست را در سومین مسابقه یک چهارم نهایی شکست داد.آخرین مسابقه یک چهارم نهایی در قسمت دوم ژوئن Raw is War برگزار شد، زیرا Mankind ساویو وگا را شکست داد.دانلود کینگ آف د رینگ 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.