دانلود کینگ آف د رینگ 1998

دانلود کینگ آف د رینگ 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 1998 : King of the Ring 1998 ششمین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 28 ژوئن 1998 در پیتسبورگ سیویک آرنا در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد.

این رویداد شناخته شده ترین مسابقه Hell in a Cell در تاریخ را به وجود آورد که The Undertaker vs. مایکل لندسبرگ از TSN’s Off the Record در سال 2002 آن را “شاید مشهورترین مسابقه تا کنون” نامید.کمتر از دو دقیقه از مسابقه نگذشته بود که The Undertaker Mankind را از بالای سلول 16 فوتی (5 متری) در میز گویندگان اسپانیایی پرتاب کرد. فیلم آن پاییز از آن زمان به یکی از پرکاربردترین و پربیننده ترین ویدیوها در تاریخ کشتی حرفه ای تبدیل شده است.چند دقیقه بعد در مسابقه در یک لحظه به یاد ماندنی دیگر، آندرتیکر انسان را از بالای سلول به شدت خفه کرد و او را برای مدت کوتاهی به طور قانونی بیهوش کرد.

نتایج مسابقات رویداد

9 مسابقه در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود. رویداد اصلی یک مسابقه First Blood بود که در آن کین توانست استون کلد استیو آستین را برای قهرمانی WWF شکست دهد. مسابقه اصلی دیگر یک مسابقه Hell in a Cell بود که در آن آندرتیکر انسانکیند را شکست داد. مسابقات برجسته روی آندرکارد شامل فینال مسابقات King of the Ring در سال 1998 بین کن شامروک و راک بود که Shamrock برنده شد و برنده مسابقات شد. یکی دیگر از بازی‌های برجسته، مسابقه تگ تیمی برای قهرمانی تگ تیم WWF (که فقط همان اوایل صبح به کارت اضافه شد) بین New Age Outlaws بود که The Midnight Express را شکست داد تا قهرمانی را حفظ کند.

داستان

دعوای اصلی بر سر King of the Ring بین استون کلد استیو آستین و کین بر سر قهرمانی WWF بود. در اپیزود اول ژوئن Raw Is War، کین با شکست The Undertaker به مدعی شماره یک قهرمانی WWF تبدیل شد. ماه قبل در Over The Edge، آستین قهرمانی WWF را در برابر Dude Love با وجود تلاش های وینس مک ماهون به عنوان داور ویژه و جرالد بریسکو و پت پترسون به ترتیب به عنوان نگهدارنده زمان و گوینده حلقه حفظ کرد.

در اپیزود 22 ژوئن Raw Is War، مک ماهون اعلام کرد که مسابقه بین آستین و کین اولین مسابقه خونی خواهد بود، مسابقه ای که در آن کشتی گیر که حریفش را از صورت یا دهانش خونریزی کند، برنده اعلام می شود. کین از طریق یک جعبه صوتی الکترونیکی اعلام کرد که اگر مسابقه را ببازد، خود را به آتش خواهد کشید. اواخر همان شب، آستین به رینگ آمد و مسابقه در King of the Ring را پذیرفت. کین بیرون آمد و خون جعلی از سقف آستین خیس شد.دانلود کینگ آف د رینگ 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.