دانلود کینگ آف د رینگ 1999

دانلود کینگ آف د رینگ 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 1999 : King of the Ring 1999 هفتمین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 27 ژوئن 1999 در مجتمع گرینزبورو کولیسئوم در گرینزبورو، کارولینای شمالی برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

نمایش اصلی شامل ده مسابقه در مجموع با چندین مسابقه قبل از بخش پرداخت به ازای نمایش بود که در تلویزیون زنده به عنوان بخشی از نمایش گرمای یکشنبه شب WWF پخش شد. رویداد اصلی مسابقه نردبانی بود که در آن شین مک ماهون و وینس مک ماهون برای کنترل WWF استون کلد استیو آستین را شکست دادند. مسابقه اصلی دیگر مسابقه قهرمانی WWF بود که در آن آندرتیکر با شکست The Rock توانست عنوان قهرمانی را حفظ کند.

از دیگر مسابقات برجسته روی کارت زیر می‌توان به فینال مسابقات King of the Ring در سال 1999 بین بیلی گان و ایکس پیک اشاره کرد که بیلی گان برای برنده شدن در مسابقات کلی برنده شد. یکی دیگر از مسابقات برجسته، مسابقه تگ تیمی بین The Hardy Boyz (مت هاردی و جف هاردی) بود که برود (Edge و Christian) را شکست داد.

داستان

دعوای اصلی به سمت King of the Ring بین استون کلد استیو آستین و مک ماهون ها (وینس مک ماهون و شین مک ماهون) در یک مسابقه نردبان معلولیت بود. داستان از رسلمنیا XV شروع شد، زمانی که آستین قهرمانی WWF را از The Rock برد. ماه‌های بعد، وینس و شین با یکدیگر دعوا داشتند که شین کنترل The Corporation را به دست گرفت و بعداً فاش کرد که او مغز متفکر ربوده شدن خواهرش استفانی مک ماهون به دست The Undertaker و وزارت تاریکی او بوده است. در آن زمان، شین و آندرتیکر برای تشکیل وزارت شرکت متحد شدند. ماه قبل در Over The Edge، آستین قهرمانی WWF را به آندرتیکر پس از اینکه شین که به عنوان داور ویژه خدمت می کرد، سه شمارش سریع انجام داد تا از پیروزی آندرتیکر اطمینان حاصل کند.

سه هفته بعد، فاش شد که وزارت شرکت در خدمت “قدرت بزرگتری” است که آنها از پشت صحنه دستور می گرفتند. پس از اینکه مسابقه تایتل آندرتیکر و آستین در یک مسابقه بدون پایان به پایان رسید، وزارتخانه در رینگ به زانو درآمد و قدرت بیشتر از پشت ظاهر شد و خود را به آستین نشان داد که در طناب های رینگ بسته شده بود. هفته بعد، قدرت بیشتری در نقش وینس مک ماهون آشکار شد که توضیح داد که چرخش صورتش نقشه ای برای حذف آستین از مسابقات قهرمانی WWF بود. لیندا و استفانی روی صحنه ظاهر شدند و استفانی وینس و شین را به خاطر استفاده از او برای رسیدن به آستین مورد سرزنش قرار داد.دانلود کینگ آف د رینگ 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.