دانلود کینگ آف د رینگ 2001

دانلود کینگ آف د رینگ 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کینگ آف د رینگ 2001 : King of the Ring 2001 نهمین رویداد کینگ آف د رینگ بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد پانزدهمین مسابقات پادشاه رینگ را به نمایش گذاشت. این آخرین بازی King of the Ring PPV بود و مسابقاتی که تحت نام WWF برگزار شد و در ماه می 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. این رویداد در 24 ژوئن 2001 در Continental Airlines Arena در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه تهدید سه گانه بود، مسابقه ای که سه شرکت کننده در آن حضور داشتند، برای قهرمانی WWF. استون کولد استیو آستین با شکست کریس بنوا و کریس جریکو عنوان قهرمانی را حفظ کرد. آندرکارت شامل مسابقات King of the Ring در سال 2001 بود که توسط Edge برنده شد.

مسابقات دیگری نیز در آندرکارد وجود داشت، از جمله مبارزه خیابانی بین کرت آنگل و شین مک ماهون، مسابقه قهرمانی سبک وزن WWF بین قهرمان جف هاردی و رقیب ایکس پیک و قهرمانی تگ تیم WWF بین قهرمانان دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی) -فون دادلی) و تیم رقیب کین و اسپایک دادلی. این نمایش همچنین برای اولین بار بوکر تی توسط WWF قابل توجه است.

داستان

رویداد پرداخت به ازای هر بازدید، مسابقات سالانه براکت حذفی King of the Ring را به نمایش گذاشت. صلاحیت برای مسابقات در 4 ژوئن 2001 قسمت Raw is War آغاز شد و جف هاردی و راینو به ترتیب مت هاردی و تاز را شکست دادند.صلاحیت در قسمت 7 ژوئن اسمکدان ادامه یافت، زیرا کرت آنگل هاردکور هالی را شکست داد و اج نیز تست را شکست داد.

در اپیزود 11 ژوئن Raw is War، کریستین و پری ساترن کین و استیو بلکمن را در مسابقات مربوطه شکست دادند تا برای مسابقات واجد شرایط شوند.در اپیزود 14 ژوئن اسمک‌دان!، صلاحیت به پایان رسید زیرا بیگ شو ریون را شکست داد و تاجیری کراش هالی را شکست داد.در اپیزود 18 ژوئن Raw is War، دور یک چهارم نهایی با شکست کرت آنگل جف هاردی، راینو تاجیری، اج بر پری ساترن و کریستین شکست دادن بیگ شو برگزار شد.دانلود کینگ آف د رینگ 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.