دانلود گریتست رویال رامبل 2018

دانلود گریتست رویال رامبل 2018

دانلود گریتست رویال رامبل 2018 با کیفیت اورجینال

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود گریتست رویال رامبل 2018 – Greatest Royal Rumble 2018 تنها رویداد رویال رامبل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 27 آوریل 2018 در استادیوم بین المللی ملک عبدالله شهر ورزشی ملک عبدالله در جده عربستان سعودی برگزار شد. این اولین مورد از یک سری رویدادهای WWE بود که در عربستان سعودی برای حمایت از چشم انداز عربستان سعودی 2030، برنامه اصلاحات اجتماعی و اقتصادی این کشور برگزار شد. در این رویداد، تمام مسابقات قهرمانی فهرست اصلی مردان در آن زمان، علاوه بر یک مسابقه رویال رامبل 50 نفره، با عنوان بزرگترین مسابقه رویال رامبل، دفاع شد.

مسابقات رویداد

کارت شامل 10 مسابقه بود. در رویداد اصلی، براون استرومن از راو برنده مسابقه Greatest Royal Rumble شد تا برنده جایزه WWE Greatest Royal Rumble و قهرمانی شود. در مسابقه ماقبل آخر، براک لزنر قهرمانی جهانی راو در برابر رومن رینز در یک مسابقه قفس فولادی حفظ کرد. در دیگر مسابقات برجسته، مسابقه قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای بین مدافع عنوان قهرمانی ای جی استایلز و شینسوکه ناکامورا منجر به یک countout دوبل شد، آندرتیکر در یک مسابقه کاسکت روسف را شکست داد و در مبارزه افتتاحیه، جان سینا تریپل اچ را شکست داد.

مسابقه بزرگترین رویال رامبل بود. قابل توجه به عنوان آخرین مسابقه کریس جریکو در WWE. جریکو از سال 1999 به صورت غیر حضوری در این شرکت مشغول به کار بود. جریکو پس از چند بار حضور در کشتی حرفه ای نیو ژاپن، یکی از اولین کشتی گیرانی بود که در سال 2019 با All Elite Wrestling قرارداد امضا کرد. این مسابقه همچنین آخرین مسابقه بود. در کارنامه کشتی کج بزرگ خالی و مارک هنری و آخرین مسابقه ای که هورنسواگل برای دبلیو دبلیو ای کشتی گرفت. این مسابقه همچنین تنها مسابقه هیروکی سومی در WWE بود.

داستان

در 9 آوریل، براک لزنر که قرارداد خود را با دبلیو دبلیو تمدید کرده بود، قرار بود از قهرمانی جهانی در برابر رومن رینز در یک مسابقه قفس فولادی به عنوان یک مسابقه مجدد از رسلمنیا 34 دفاع کند. در راو پس از رسلمنیا، رینز از عدم اطلاع در مورد آن ابراز ناراحتی کرد. بازی‌ها و حریفان آینده‌اش، مسابقه قفس فولادی با لزنر را مشخص می‌کند. رینز ادعا کرد که توطئه ای علیه او وجود داشته است. ساموآ جو که از ژانویه به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده بود، بیرون آمد و به رینز هشدار داد که لزنر دوباره او را شکست خواهد داد.دانلود گریتست رویال رامبل 2018 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2018 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.