دانلود د گریت آمریکن بش 2004

دانلود د گریت آمریکن بش 2004

دانلود د گریت آمریکن بش 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود گریت آمریکن بش 2004 : Great American Bash 2004 نخستین رویداد سالانه گریت آمریکن بش بود که تولید شد.به طور کلی پانزدهمین رویداد Great American Bash بود. این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 27 ژوئن 2004 در نورفولک اسکوپ در نورفولک ویرجینیا برگزار شد. مسابقات بزرگ آمریکایی قبلا توسط کشتی قهرمانی جهانی (WCW) تبلیغ می شد که WWE در سال 2001 آن را به دست آورد، بنابراین رویداد سال 2004 اولین باش بزرگ آمریکایی بود که از سال 2000 برگزار شد. رویداد سال 2004 با فروش 6500 بلیط 325000 دلار درآمد داشت و 0.47 نرخ خرید دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

سه مسابقه از هشت مسابقه روی کارت برای قهرمانی رقابت شد. یکی گم شد و دو تای دیگر باقی ماندند. رویداد اصلی مسابقه هندیکپ بین The Dudley Boyz (بابا ری دادلی و دی فون دادلی) و The Undertaker بود. آندرتیکر پس از پین زدن به D-Von به دنبال یک Tombstone piledriver، مسابقه را برد. یکی از مسابقات مشخص شده روی آندرکارت، مسابقه بولروپ تگزاس برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) و قهرمان ادی گوئررو بود.

جی‌بی‌ال پس از لمس هر چهار قفل متوالی در مسابقه و قهرمانی دبلیو دبلیو ای پیروز شد. در ابتدا گوئررو برنده اعلام شد، اما مدیر کل کورت آنگل بیرون آمد و نشان داد که جی‌بی‌ال قبل از گوئررو آخرین ضربه را لمس کرده بود. یکی دیگر از بازی‌های اولیه در آندرکارت، ری میستریو در مقابل چاوو گوئررو برای قهرمانی WWE Cruiserweight بود که میستریو با یک تلنگر غروب برنده شد.

داستان

دعوای اصلی که در The Great American Bash پیش می‌رفت، بین The Dudley Boyz (بابا ری دادلی و D-Von Dudley) و The Undertaker بود. در اپیزود 27 مه اسمکدان!، پل هیمن به دادلی بویز گفت که “تأثیر بگذارد”.به عنوان بخشی از داستان، دادلی بویز با ربودن پل حامل، مدیر آندرتیکر پاسخ داد.در اپیزود سوم ژوئن از اسمک‌دان!، هیمن به آندرتیکر گفت که تنها راهی که او می‌تواند بار دیگر باریر را ببیند، همسو شدن با دادلی بویز است.در اپیزود 17 ژوئن اسمک‌دان!، مسابقه هندیکپ بین دادلی بویز و آندرتیکر برای The Great American Bash رزرو شد، با این شرط که اگر The Undertaker برنده شود، Bearer در یک سرداب شیشه‌ای با سیمان دفن می‌شود.

یکی دیگر از خصومت‌های اصلی که در این رویداد رخ داد، بین ادی گوئررو و جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) بر سر مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در روز داوری، جی‌بی‌ال پس از آنکه گوئررو با کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو ای به جی‌بی‌ال ضربه زد، جی‌بی‌ال گوئررو را با محرومیت شکست داد. از آنجایی که یک قهرمانی را نمی توان از طریق شمارش یا رد صلاحیت از دست داد، گوئررو عنوان را حفظ کرد.در قسمت 27 می اسمکدان!، اسمکدان! مدیر کل کورت آنگل اعلام کرد که JBL مدعی شماره یک قهرمانی WWE در The Great American Bash بود و JBL مجاز به انتخاب شرط برای مسابقه بود.در اپیزود سوم ژوئن SmackDown!، جی‌بی‌ال اعلام کرد که بازی او مقابل گوئررو، مسابقه بولروپ تگزاس خواهد بود..دانلود گریت آمریکن بش 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.