دانلود گریت آمریکن بش 2005

دانلود گریت آمریکن بش 2005

دانلود گریت آمریکن بش 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود گریت آمریکن بش 2005 : Great American Bash 2005 دومین رویداد سالانه گریت آمریکن بش بود که تولید شد و و به طور کلی هجدهمین رویداد Great American Bash بود.این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 24 جولای 2005 در سالن HSBC Arena در بوفالو، نیویورک برگزار شد.

این رویداد بیش از 375,000 دلار آمریکا از فروش بلیت از حضور 8,000 نفر به دست آورد و حدود 233,000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که همان مبلغ رویداد سال بعد بود. این باعث شد که درآمد پرداخت به ازای نمایش دبلیو دبلیو ای 4.7 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش یابد. هنگامی که رویداد سال 2005 به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش دی وی دی بیلبورد به مقام دوم رسید. این مراسم همچنین برای اعضای نیروهای مسلح و خانواده های آنها به صورت رایگان برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی دفاع باتیستا از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) بود. JBL پس از محرومیت باتیستا در مسابقه پیروز شد، اما عنوان قهرمانی را کسب نکرد زیرا قهرمانی فقط از طریق pinfall یا سابمیشن بدست می آید. یکی از مسابقات برجسته در آندرکارت ری میستریو در مقابل ادی گوئررو بود که میستریو با پینفال پیروز شد. مورد دیگر اورلاندو جردن در مقابل کریس بنوا برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای ایالات متحده بود که جردن نیز با پین فال قهرمان شد. این رویداد همچنین به خاطر آخرین حضور محمد حسن در WWE که در یک زاویه بحث برانگیز در یک اسمکدان درگیر بود، قابل توجه بود! قسمتی که در همان روز بمب گذاری لندن در اوایل همان ماه پخش شد.

داستان

رویداد اصلی در The Great American Bash یک مسابقه کشتی استاندارد برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که در آن باتیستا از عنوان قهرمانی در برابر جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) دفاع کرد. پیشرفت مسابقه زمانی آغاز شد که قهرمان WWE جان سینا به برند راو دعوت شد و عنوان را با خود برد و اسمکدان را ترک کرد! بدون قهرمانی درجه یک برای دسته سنگین وزن. مدیر کل تئودور لانگ، بازی ساز و مجری قوانین به تصویر کشیده شده، اعلام کرد که یک مسابقه بین شش کشتی گیر برای یک اسمکدان رده بالای جدید! قهرمانی. در قسمت 30 ژوئن اسمکدان! در برنامه تلویزیونی، مسابقه بین JBL، کریس بنوا، کریستین، بوکر تی، محمد حسن و آندرتیکر برگزار شد.

JBL در این مسابقه پیروز شد، اما لانگ اعلام کرد که هنوز قهرمان نشده است. در عوض، او حق مسابقه را در برابر قهرمان سنگین وزن جهان، باتیستا، که آخرین انتخاب اسمکدان در سال 2005 بود، به دست آورده بود، و قهرمانی سنگین وزن جهان را منحصر به اسمکدان کرد. در اپیزود 14 جولای اسمکدان!، باتیستا پس از اجرای بمب باتیستا، اورلاندو جردن را در یک مسابقه استاندارد شکست داد. پس از پایان مسابقه، جی بی ال با اجرای بند رخت با موفقیت به باتیستا حمله کرد.دانلود گریت آمریکن بش 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.