دانلود گریت آمریکن بش 2007

دانلود گریت آمریکن بش 2007

دانلود گریت آمریکن بش 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود گریت آمریکن بش 2007 : Great American Bash 2007 چهارمین رویداد سالانه گریت آمریکن بش بود که تولید شد و و به طور کلی هجدهمین رویداد Great American Bash بود.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 22 ژوئیه 2007 از پاویلیون HP در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شد.این رویداد 229000 خرید داشت که نسبت به رقم 227000 خرید در سال 2006 اندکی افزایش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در برند راو، جان سینا در مقابل بابی لشلی برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که سینا پس از اجرای FU روی لشلی از طناب دوم، با پین فال پیروز شد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری یک مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی سنگین وزن جهان بین خالی بزرگ، باتیستا و کین بود. خالی در این مسابقه پیروز شد و با پین زدن به کین عنوان قهرمانی را حفظ کرد. مسابقه اولیه در برند ECW، جان موریسون در مقابل سی ام پانک برای مسابقات قهرمانی جهانی ECW بود که موریسون پس از ضربه زدن به پانک با هر دو زانو، با پین فال پیروز شد. مسابقات مشخص شده روی کارت زیر شامل Montel Vontavious Porter (MVP) در مقابل مت هاردی برای مسابقات قهرمانی WWE ایالات متحده و رندی اورتون در مقابل داستی رودز در مسابقه بولروپ تگزاس بود. این مسابقه نهایی داستی رودز بود.

داستان

فیود اصلی در اسمکدان! این برند بین The Great Khali، Batista و Kane بود و این سه بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان می جنگیدند. در پرداخت قبلی، Vengeance: Night of Champions، قهرمان سنگین وزن آن زمان جهان، Edge، باتیستا را در مسابقه “آخرین شانس” شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند.در نسخه 6 جولای اسمکدان!، اسمکدان! مدیر کل تئودور لانگ اعلام کرد که اج از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر کین در بازی The Great American Bash دفاع خواهد کرد. . بعداً همان شب، اج به طور قانونی عضله سینه چپ خود را پس از اینکه کین، که به عنوان یک شخصیت مبدل شده بود، در طول جشن مردی گراس خود به اج حمله کرد، آسیب دید. آسیب قانونی.

سپس تئودور لانگ اعلام کرد که در اواخر همان شب یک بتل رویال 20 نفره برای تعیین یک قهرمان جدید سنگین وزن جهان وجود خواهد داشت. خالی در نهایت با حذف کین و باتیستا، برنده بتل رویال شد. در همان شب، کین در مقابل باتیستا قرار گرفت تا حریف خالی را برای The Great American Bash مشخص کند، که پس از مداخله خالی در یک مسابقه بدون مسابقه به پایان رسید.دانلود گریت آمریکن بش 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.