دانلود گریت آمریکن بش 2008

دانلود گریت آمریکن بش 2008

دانلود گریت آمریکن بش 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود گریت آمریکن بش 2008 : Great American Bash 2008 پنجمین رویداد سالانه گریت آمریکن بش بود که تولید شد و به طور کلی بیستمین رویداد Great American Bash بود.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 20 ژوئیه 2008 در سالن یادبود کهنه سربازان ناسائو در یونیدیل، نیویورک برگزار شد. این آخرین بازی Great American Bash PPV بود که با نام کامل “The Great American Bash” برگزار شد، زیرا در سال 2009 عنوان رویداد به The Bash کوتاه شد. همچنین آخرین PPV دوران پرخاشگری بی‌رحم و آخرین PPV WWE بود که دارای رتبه‌بندی TV-14 Parental Guidelines بود، زیرا دو روز پس از این رویداد، برنامه‌های WWE به PG تبدیل شد.

همچنین این رویداد تنها Great American Bash بود که با عنوان “The Bash” نامگذاری شد. زیرا در سال 2012، رویداد برگزار شد. به عنوان یک اپیزود ویژه از اسمکدان احیا شد، که با استفاده از نام کامل “باش بزرگ آمریکایی” بازگشت. پس از هشت سال دیگر، این رویداد دوباره برای برند توسعه‌دهنده WWE، NXT، در سال 2020 احیا شد و از آن زمان به عنوان یک رویداد سالانه برای NXT برگزار می‌شود.این رویداد 178000 خرید داشت که کمتر از رقم 196000 خرید The Great American Bash در سال 2008 بود.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی برند اسمکدان بین تریپل اچ و اج برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای برگزار شد. تریپل اچ برنده مسابقه شد و پس از پین کردن اج به دنبال شجره نامه، قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد. مسابقه اولیه در برند راو بین سی ام پانک و باتیستا برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که به دنبال دخالت کین با رد صلاحیت مضاعف به پایان رسید.

مسابقه غالب در برند ECW بین مارک هنری و تامی دریمر برای قهرمانی ECW بود که هنری به دلیل تداخل و چرخش پاشنه کالین دیلینی با پین فال پیروز شد و هنری برای حفظ عنوان قهرمانی اقدام به اجرای قویترین اسلم جهان کرد. مسابقات مشخص شده روی آندر کارت شامل جان سینا در مقابل جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) در پارکینگ شهر نیویورک و شاون مایکلز در مقابل کریس جریکو بود. این رویداد همچنین اولین قهرمان Divas WWE را تاج گذاری کرد.

داستان

دعوای اصلی بر سر بازی The Great American Bash در نام تجاری اسمکدان بین تریپل اچ و اج بود و این دو بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو دعوا داشتند. در اپیزود 4 جولای اسمک‌دان، ویکی گوئررو، مدیر کل اسمک‌دان اعلام کرد که تریپل اچ از قهرمانی دبلیو دبلیو ای در مقابل اج دفاع خواهد کرد. این باعث شد که اج ناامیدی خود را از ویکی به دلیل از دست دادن عنوان جهانی (که در مسابقات یک شب استند در مسابقات میز، نردبان و صندلی کسب کرده بود) به سی ام پانک چند روز قبل در راو از دست داد و به او گفت که عروسی تعطیل شده است.

با این حال، هفته بعد، پس از اینکه گوئررو Edge را از یک صندلی مستقل توسط The Big Show نجات داد، Edge دوباره خواستگاری کرد و عروسی دوباره برگزار شد. در اپیزود 18 جولای اسمک‌دان، اج و ویکی گوئررو مراسم عروسی خود را برگزار کردند. در پایان پذیرایی در حالی که گوئررو و اج در رینگ بودند، تریپل اچ به نظر می رسد که رابطه عاشقانه مخفیانه اج با ادج و برنامه ریز عروسی گوئررو، آلیشیا فاکس را فاش کند.دانلود گریت آمریکن بش 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.