دانلود گود فرندز بتر انمیس 1996

دانلود گود فرندز بتر انمیس 1996

دانلود گود فرندز بتر انمیس 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود گود فرندز بتر انمیس 1996 : Good Friends, Better Enemies : In Your House هفتمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 28 آوریل 1996 در Omaha Civic Auditorium در اوماها، نبراسکا برگزار شد. این اولین در خانه تو بود که در ابتدا زیرنویس داشت. رویدادهای قبلی به صورت عطف به ماسبق زیرنویس آنها اضافه شد.این رویداد آخرین حضور کوین نش و اسکات هال (به ترتیب در نقش دیزل و ریزور رامون) توسط WWF قبل از عزیمت آنها به مسابقات جهانی کشتی (WCW) بود. این دو در سال 2002 به WWF بازگشتند.

نتایج مسابقات

این رویداد شامل 9 مسابقه کشتی حرفه ای بود که پنج مسابقه آن به صورت زنده به صورت پرداخت به ازای نمایش پخش شد. رویداد اصلی نمایش شاهد بود که شاون مایکلز دیزل را در یک مسابقه No Holds Barred شکست داد تا قهرمانی WWF را حفظ کند. سایر مسابقات روی کارت شامل، حفظ قهرمانی تگ تیم WWF توسط The Bodydonnas با شکست دادن The Godwinns و The Ultimate Warrior با شکست دادن قهرمان بین قاره‌ای WWF Goldust با شمارش است.

داستان

در مسابقه نهایی که به صورت زنده از طریق پرداخت به ازای نمایش پخش شد، دیزل قهرمان WWF شاون مایکلز را در یک مسابقه No Holds Barred به چالش کشید. در هنگام ورود دیزل، موریس «سگ دیوانه» واچون، که در اوماها زندگی می کند، در کنار رینگ در میان تماشاگران نشان داده شد. مسابقه با ورود مایکلز به سرعت به رینگ آغاز شد، بند رخت را از دیزل جدا کرد و او را با چندین دست راست و چپ به چانه میخکوب کرد تا اینکه دیزل به سختی با زانوی بلندی به سینه‌اش متصل شد.

مایکلز بهبود یافت و دیزل را بیرون از رینگ زد و در حالی که خارج از رینگ بود، از طناب بالا تا دیزل یک حمله به ماه انجام داد. سپس شاون چکمه ای از هوگو ساوینوویچ، مفسر اسپانیایی ربود، از طناب بالایی بالا رفت و با آن به سر دیزل زد. دیزل به زودی با کوبیدن شاون به سد فولادی کنار رینگ برتری پیدا کرد.دانلود گود فرندز بتر انمیس 1996 همچنین آرشیو رویدادهای کشتی کج سال 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.