دانلود مایند گیمز 1996

دانلود مایند گیمز 1996 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود مایند گیمز 1996 : Mind Games Alive : In Your House دهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 20 اکتبر 1996 در میدان مارکت آرنا در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد.این رویداد در 22 سپتامبر 1996 در مرکز CoreStates در فیلادلفیا، پنسیلوانیا در ایالات متحده برگزار شد.In Your House 10: Mind Games با حضور 13000 نفر و 120000 خرید(نرخ خرید 0.48) انجام شد.در سال 2014، این رویداد برای پخش در شبکه WWE در دسترس قرار گرفت.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی In Your House 10: Mind Games شاهد بود که شاون مایکلز از قهرمانی WWF در برابر Mankind دفاع کرد، در مسابقه ای که Mankind آن را بهترین بازی دوران حرفه ای خود می دانست. همچنین در این برنامه، Smoking Gunns از قهرمانی تگ تیم WWF در برابر اوون هارت و بریتیش بولداگ دفاع کردند. در آندرکارت، مارک هنری، قهرمان سابق المپیک، اولین بازی پرداخت به ازای هر نمایش خود را در برابر جری «شاه» لاولر انجام داد.

داستان

ماه قبل، زمانی که مدیر قدیمی آندرتیکر، پل بیرر، به او خیانت کرد و خود را با انسانیت همسو کرد، Mankind آندرتیکر را در یک نزاع در اتاق دیگ بخار در SummerSlam شکست داده بود. پس از آن، بشر چالشی را برای قهرمان WWF، شاون مایکلز صادر کرد.

مبارزه هفتم، و آخرین مسابقه که در پرداخت به ازای نمایش پخش شد، یک مسابقه انفرادی بود که در آن شاون مایکلز از قهرمانی WWF در برابر Mankind دفاع کرد. لحظات به یاد ماندنی از این مسابقه شامل ضربه زدن انسان با مداد به زانوی خود بود تا بعد از اینکه مایکلز مکرراً آن را هدف قرار داد، دوباره احساس کرد، و انسان پس از اینکه مایکلز مکرراً از پین زدن به زانوی خود ضربه زد، تکه های موهای خود را پاره کرد. زانوی انسان، او حلقه را ترک کرد و با یک مداد به آن ضربه زد تا دوباره حس کند.دانلود مایند گیمز 1996 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو این یور هوس رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.