دانلود المنیشن چمبر 2017

دانلود المنیشن چمبر 2017 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2017 : Elimination Chamber 2017 هفتمین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE پخش شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 12 فوریه 2017 در Talking Stick Resort Arena در فینیکس، آریزونا برگزار شد. این اولین رویداد Elimination Chamber بود که از سال 2015 برگزار شد و اولین پرداخت به ازای دبلیو دبلیو ای بود که سه مسابقه دیواز را در کارت اصلی به نمایش گذاشت. این رویداد همچنین شاهد اولین ساختار جدید Elimination Chamber بود که در حال حاضر در WWE استفاده می شود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، بری وایات در مسابقه عنوان قهرمانی Elimination Chamber پیروز شد تا قهرمانی WWE را به دست آورد، اولین قهرمانی تک نفره در دوران حرفه ای خود. در سایر مسابقات برجسته، نائومی با شکست الکسا بلیس قهرمان اسمکدان دیواز شد و اولین قهرمانی خود را در دبلیو دبلیو ای رقم زد. و در مبارزه ابتدایی، بکی لینچ میکی جیمز را شکست داد.

داستان

در 17 ژانویه 2017، اپیزود اسمکدان، کمیسر شین مک ماهون، مسابقه Elimination Chamber را برای مسابقات قهرمانی WWE به عنوان رویداد اصلی Elimination Chamber برنامه ریزی کرد.در رویال رامبل در 29 ژانویه، جان سینا ای جی استایلز را شکست داد و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را برای سیزدهمین بار به دست آورد، و همچنین رکورد شانزده عنوان شناخته شده جهانی ریک فلیر را با هم برابر کرد.

روز بعد، Styles به مسابقه Elimination Chamber اضافه شد.در اپیزود 31 ژانویه اسمکدان، مک ماهون و مدیر کل دنیل برایان به استایلز اطمینان دادند که در نهایت یک مسابقه مجدد یک به یک خواهد داشت، قبل از اینکه سایر شرکت کنندگان در مسابقه Elimination Chamber را فاش کنند: قهرمان بین قاره ای دین امبروز، میز، بارون کوربین. و بری وات. رندی اورتن، برنده رویال رامبل، به سینا هشدار داد که اگر بعد از Elimination Chamber همچنان قهرمان شود، عنوان قهرمانی را در رسلمنیا 33 از او خواهد گرفت.دانلود المنیشن چمبر 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.