دانلود المنیشن چمبر 2010

دانلود المنیشن چمبر 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2010 : Elimination Chamber 2010 نخستین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 21 فوریه 2010 در مرکز اسکاترید در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. Elimination Chamber جایگزین رویداد سالانه WWE به نام No Way Out شد. که مسابقه Elimination Chamber را در دو رویداد آخر خود به نمایش گذاشته بود. شش مسابقه در طول پرداخت به ازای نمایش پخش شد در حالی که یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده رخ داد.

این رویداد 285000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد، که نسبت به رقمی که در سال 2009 بدون راه حل برای پرداخت به ازای هر بازدید کسب کرده بود، افزایش داشت. علیرغم افزایش تعداد خریدها، این رویداد عموماً نقدهای منفی دریافت کرد و منتقدان از زیرکارت نمایش به عنوان «ضعیف» و متشکل از مواد «پرکننده» انتقاد کردند.

نتایج مسابقات رویداد

مفهوم این رویداد این بود که دو مسابقه اصلی رویداد، هر کدام یک مسابقه برای مسابقات قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای و قهرمانی سنگین وزن جهانی اسمکدان، به عنوان مسابقه حذفی چمبر برگزار می شود. هر مسابقه شش رقیب داشت: مدافع عنوان قهرمانی و پنج رقیب. در مسابقه حذفی راو، شیمس در برابر تریپل اچ، تد دیبیاس، رندی اورتون، جان سینا و کوفی کینگستون از قهرمانی دبلیو دبلیو ای دفاع کرد که سینا برنده شد.

در مسابقه حذفی اسمکدان، آندرتیکر از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر کریس جریکو، جان موریسون، ری میستریو، سی ام پانک و آر-تروث دفاع کرد که توسط جریکو برنده شد. در آندرکارد، درو مک اینتایر قهرمانی بین قاره‌ای دبلیو دبلیو دبلیو ای را در برابر کین حفظ کرد، میز قهرمانی دبلیو دبلیو ای ایالات متحده را مقابل مونتل وونتاویوس پورتر حفظ کرد، و ماریس و گیل کیم در یک مسابقه تگ تیمی با نام تجاری Divas با لی کول (لیلا و میشل مک کول) رقابت کردند.

داستان

مسابقات اصلی رویداد برای رویداد Elimination Chamber شامل دو مسابقه Elimination Chamber بود. که در یکی از مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای راو و در دیگری قهرمانی سنگین وزن جهان اسمکدان دفاع شد. مسابقات مقدماتی در اپیزود اول فوریه Raw برگزار شد. تا پنج رقیب که در مسابقه Raw’s Elimination Chamber با قهرمان دبلیو دبلیو ای شیموس روبرو شوند، برگزار شد. در مسابقات مقدماتی، جان سینا کودی رودز را شکست داد، تریپل اچ جک سواگر را شکست داد. رندی اورتون شاون مایکلز را شکست داد، تد دیبیاس مارک هنری را شکست داد و کوفی کینگستون با رد صلاحیت، The Big Show را شکست داد.دانلود المنیشن چمبر 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.