دانلود المنیشن چمبر 2011

دانلود المنیشن چمبر 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2011 : The Elimination Chamber 2011 دومین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 20 فوریه 2011 در Oracle Arena در اوکلند، کالیفرنیا برگزار شد. این آخرین اتاق حذف بود که تحت اولین تمدید نام تجاری برگزار شد. که در ماه اوت به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره فعال شد.این رویداد 212000 خرید دریافت کرد که کمتر از 287000 خریدی بود که رویداد سال قبل دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

مفهوم رویداد این بود که دو مسابقه اصلی رویداد در اتاق حذف اتفاق افتاد. رویداد اصلی مسابقه حذفی Raw’s Chamber بود که در آن جان سینا CM Punk، John Morrison، R-Truth، Randy Orton و Sheamus را شکست داد. و مدعی شماره یک قهرمانی WWE در رسلمنیا XXVII شد. در مسابقه Elimination Chamber اسمکدان، Edge قهرمانی سنگین وزن جهان را در برابر بیگ شو، درو مک اینتایر، کین، ری میستریو و وید بارت حفظ کرد. در آندرکارد، The Corre (جاستین گابریل و هیث اسلیتر) سانتینو مارلا و ولادیمیر کوزلوف را شکست داد. و قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای را برد و The Miz قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در برابر جری لاولر حفظ کرد.

داستان

پس از اینکه Miz در نوامبر 2010 قهرمان دبلیو دبلیو ای شد. جری لالر، مفسر راو، پس از انتقاد از برد میز با استفاده از پول خود در کیف بانک در حالی که قهرمان سابق رندی اورتون مجروح شده بود. چیزی را دریافت کرد که به عنوان اولین مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای اعلام شد. او پس از اینکه مفسر همکارش، مایکل کول، لاولر را از بالا رفتن از نردبان ممانعت کرد، در یک مسابقه TLC به Miz باخت. در اپیزود 31 ژانویه Raw، مدیر کل Raw یک مسابقه راو رامبل را اعلام کرد تا مدعی قهرمانی WWE در Elimination Chamber مشخص شود.

در حالی که شرکت کنندگان بازنده باید در مسابقه Elimination Chamber شرکت کنند تا مشخص شود چه کسی با قهرمان WWE در رسلمنیا روبرو خواهد شد. XXVII. شرکت کنندگان سی ام پانک، رندی اورتون، کینگ شیمس، جان موریسون، جان سینا، جری لاولر و آر-تروث بودند. لاولر آخرین بار شیمس را حذف کرد تا در نبرد رویال پیروز شود تا عنوان مسابقه را به دست آورد، در حالی که شش شرکت کننده دیگر در مسابقه Raw Elimination Chamber شرکت کردند.دانلود المنیشن چمبر 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.