دانلود المنیشن چمبر 2012

دانلود المنیشن چمبر 2012 با کیفیت تضمینی با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2012 : The Elimination Chamber 2012 سومین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE تولید شد. در 19 فوریه 2012 در مرکز برادلی در میلواکی، ویسکانسین اتفاق افتاد.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند که پنج تای آن ها به صورت پرداخت به ازای نمایش پخش شد. در حالی که دیگری یک مسابقه تاریک بود. در رویداد اصلی، جان سینا در یک مسابقه آمبولانس کین را شکست داد. دو مسابقه در داخل اتاق حذفی برگزار شد. در مرحله اول که نمایش را افتتاح کرد، سی ام پانک با شکست The Miz، کریس جریکو، کوفی کینگستون، دالف زیگلر و R-Truth قهرمان WWE را حفظ کرد. در حالی که در مرحله دوم، دنیل برایان سانتینو مارلا، وید بارت، کودی رودز را شکست داد. ، Big Show و The Great Khali برای حفظ قهرمانی سنگین وزن جهان.

داستان

اولین مسابقه توسط John Laurinaitis مدیر کل موقت راو در 30 ژانویه در وب سایت WWE اعلام شد که قهرمان WWE CM Punk در مقابل Dolph Ziggler، Chris Jericho، The Miz، R-Truth و Kofi Kingston از عنوان خود دفاع می کند. هفته بعد در راو، جریکو برنده یک چالش Six-Pack با حضور هر شش شرکت کننده Elimination Chamber شد .تا حق آخرین ورود به مسابقه را کسب کند.

در اپیزود سوم فوریه اسمک‌دان، توسط تئودور لانگ، مدیر کل اسمک‌دان، اعلام شد که یک مسابقه Elimination Chamber برای مسابقات قهرمانی سنگین‌وزن جهان نیز برگزار خواهد شد. که در ابتدا دنیل برایان از عنوان خود در برابر کودی رودز، وید بارت، بیگ شو، مارک هنری دفاع می‌کند. و رندی اورتن همان شبی که اعلام شد، هانری از مسابقه حذف می‌شود. و پس از تهدید طولانی مدت، توسط لانگ او را به مدت نامحدود محروم می‌کند. در واقع، هنری هفته قبل زانوی خود را بیش از حد دراز کرده بود. در اواخر شب، خالي بزرگ به عنوان جايگزين هنري اعلام شد..دانلود المنیشن چمبر 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.