دانلود المنیشن چمبر 2013

دانلود المنیشن چمبر 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2013 : The Elimination Chamber 2013 چهارمین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE تولید شد. در 17 فوریه 2013 در نیواورلئان آرنا در نیواورلئان، لوئیزیانا برگزار شد.این رویداد 213000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که از 178000 خرید در رویداد سال قبل افزایش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه، از جمله یکی در پیش نمایش، در این رویداد به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، راک قهرمانی WWE را در برابر سی ام پانک حفظ کرد. در دیگر مسابقات برجسته، جک سواگر کریس جریکو، رندی اورتون، دنیل برایان، کین و مارک هنری را در مسابقه حذفی چمبر شکست داد. تا مدعی شماره یک قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا 29 مشخص شود. همچنین در نمایش، کیتلین امتیاز را حفظ کرد. قهرمانی دیواس و دبلیو دبلیو ای در مقابل تامینا اسنوکا و شیلد (دین امبروز، رومن رینز و ست رولینز) جان سینا، ریبک و شیمس را شکست دادند.

داستان

سی ام پانک پس از اینکه پانک ریبک را در مسابقه میز، نردبان و صندلی برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای با دخالت The Shield شکست داد، شروع به درگیری با The Rock کرد. راک پانک را برای کسب عنوان در رویال رامبل شکست داد. پس از درخواست The Rock برای شروع مجدد مسابقه زمانی که آقای مک ماهون قصد داشت عنوان را از پانک بگیرد. که چراغ ها خاموش شد و راک روی میز اعلام قرار گرفت. شب بعد، پانک بند ریمچ خود را برای عنوان عنوان کرد و در 11 فوریه اپیزود راو، مدیرش پل هیمن با موفقیت مذاکره کرد که به موجب آن اگر راک با شمارش یا رد صلاحیت ببازد، پانک این عنوان را دریافت می کند.

بیگ شو پس از تحقیر گوینده رینگ شخصی دل ریو، ریکاردو رودریگز، شروع به دشمنی با آلبرتو دلریو کرد، و به طعنه او را برای مبارزه با بیگ شو برای قهرمانی سنگین وزن جهان در طول “شب انتخاب قهرمان” در شب سال نو 2012 انتخاب کرد. در 11 ژانویه 2013، قسمت اسمکدان، دل ریو در مسابقه Last Man Standing برای کسب عنوان قهرمانی، بیگ شو را شکست داد.دانلود المنیشن چمبر 2013 دانلود المنیشن چمبر 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.