دانلود المنیشن چمبر 2014

دانلود المنیشن چمبر 2014 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2014 : 2014 Elimination Chamber پنجمین رویداد کشتی کج المنیشن چمبر بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 23 فوریه 2014 در مرکز تارگت در مینیاپولیس، مینه سوتا برگزار شد. این آخرین PPV WWE بود. که قبل از راه اندازی سرویس پخش آنلاین آنها، WWE Network، در 24 فوریه پخش شد. پس از راه اندازی آن، رویدادها به طور همزمان در PPV و پخش زنده در شبکه WWE شروع شد.این رویداد 183000 خرید داشت که کمتر از 213000 خرید در سال گذشته بود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رندی اورتون قهرمان سنگین‌وزن جهانی دبلیو دبلیو ای در مسابقه حذفی چمبر شد و جان سینا، دنیل برایان، کریستین، سزارو و شیمس را شکست داد.

داستان

رویداد اصلی مسابقه Elimination Chamber بود. جایی که رندی اورتون پس از حفظ آن در رویال رامبل از جان سینا، از قهرمانی سنگین وزن WWE در برابر پنج کشتی گیر دفاع کرد. شب بعد از رامبل در راو، دنیل برایان به دلیل دور نگه داشتن او از مسابقه رامبل با The Authority روبرو شد. استفانی مک ماهون ادعا کرد. که نمی‌خواستند او را با دو مسابقه در یک شب بیش از حد کار کنند، اما برایان به این نتیجه رسید که به دلیل محبوبیتش از او متنفرند.

. او از Triple H خواست که او را در مسابقه عنوان Elimination Chamber قرار دهد. تریپل اچ شیلد (رومن رینز، ست رولینز و قهرمان ایالات متحده دین امبروز) را برای حمله به برایان فرستاد. اما سینا و شیمس او را نجات دادند. این یک مسابقه مقدماتی Elimination Chamber بین این سه نفر و The Shield ایجاد کرد.دانلود المنیشن چمبر 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.