دانلود المنیشن چمبر 2015

دانلود المنیشن چمبر 2015 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2015 : The Elimination Chamber 2015 ششمین رویداد المنیشن چمبر توسط WWE بود. این رویداد به طور انحصاری در شبکه دبلیو دبلیو ای در ایالات متحده پخش شد. و اولین اتاق حذفی بود که در شبکه دبلیو دبلیو ای پخش شد و در PPV در مناطق مختلف خارج از کشور در دسترس بود. این در 31 می 2015 در مرکز بانک آمریکایی در کورپوس کریستی، تگزاس انجام شد.

این تنها دوره این رویداد بود که در ماه مه برگزار شد. تجسم قبلی و آینده در فوریه اتفاق افتاده است. (به جز سال 2020 که در ماه مارس برگزار شد). همچنین این اولین رویدادی بود که شامل یک مسابقه تگ تیم Elimination Chamber بود. رویداد Elimination Chamber در سال 2016 برگزار نشد، اما در سال 2017 بازگشت. به نوبه خود، این آخرین رویداد Elimination Chamber بود که قبل از معرفی مجدد پسوند برند در جولای 2016 برگزار شد. و آخرین رویدادی بود که ساختار اصلی Elimination Chamber را که از سال 2002 استفاده می‌شد، به نمایش گذاشت.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، دین امبروز قهرمان سنگین وزن جهان دبلیو دبلیو ای، ست رولینز را با محرومیت شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته در آندرکارد، رایبک در یک مسابقه Elimination Chamber Dolph Ziggler، King Barrett، Mark Henry، R-Truth و Sheamus را شکست داد. و قهرمانی بین قاره‌ای WWE را به دست آورد. قهرمان NXT، کوین اونز، قهرمان WWE ایالات متحده، جان سینا را شکست داد.

اولین بازی فهرست اصلی اوونز، که یک مسابقه بدون عنوان بود. و The New Day (Big E، کوفی کینگستون، و خاویر وودز) The Ascension (Konnor و Viktor)، The Lucha Dragons (Kalisto و Sin Cara)، Los را شکست دادند. ماتادورس (دیگو و فرناندو)، پرایم تایم پلیرز (دارن یانگ و تیتوس اونیل)، و تایسون کید و سزارو در یک مسابقه تگ تیم Elimination Chamber برای حفظ قهرمانی تگ تیم WWE.

داستان

در 17 می، یک مسابقه اتاق حذفی برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای خالی برای این رویداد برنامه ریزی شده بود. در قسمت 18 می راو، R-Truth، Sheamus، King Barrett، Ryback، Dolph Ziggler و Rusev به مسابقه اضافه شدند. در 31 مه، Rusev به دلیل مصدومیتی که سه شب قبل از SmackDown متحمل شده بود. قادر به شرکت در مسابقات نبود.مارک هنری جایگزین Rusev شد.دانلود المنیشن چمبر 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.