دانلود المنیشن چمبر 2018

دانلود المنیشن چمبر 2018 با کیفیت اورجینال

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2018 : Elimination Chamber 2018 هشتمین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE پخش شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 25 فوریه 2018، در T-Mobile Arena در حومه لاس وگاس پارادایس، نوادا برگزار شد. این آخرین پرداخت انحصاری Raw تحت دومین تقسیم برند بود، زیرا پس از رسلمنیا 34 در آوریل، WWE پرداخت به ازای هر بازدید منحصر به فرد برند را متوقف کرد. رویداد 2018 همچنین اولین رویدادی بود که یک مسابقه 7 نفره Elimination Chamber را به نمایش گذاشت، اولین رویدادی بود که شامل مسابقه Elimination Chamber دیواز و اولین پرداخت انحصاری Raw از زمان معرفی مجدد پسوند نام تجاری در سال 2016 بود که فاقد ویژگی بود.

نتایج مسابقات رویداد

شش مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز اولین مسابقه هفت نفره Elimination Chamber را برد تا در برابر براک لزنر برای قهرمانی جهانی در رسلمنیا 34 به عنوان مدعی شماره یک تبدیل شود. در سایر مسابقات برجسته، الکسا بلیس در اولین مسابقه قهرمانی زنان خام را حفظ کرد. – مسابقه حذفی زنان همیشه، و آسوکا نیا جکس را شکست داد تا روند شکست ناپذیری خود را افزایش دهد و از اضافه شدن جکس به مسابقه قهرمانی رسلمنیا 34 خود جلوگیری کند. این رویداد همچنین برای روندا روسی که قرارداد خام خود را امضا کرد، قابل توجه بود، جایی که او با مدیر عملیات تریپل اچ و کمیسر راو استفانی مک ماهون مواجه شد، که اولین حضور او از شب بعد از سروایور سریز در نوامبر 2017 بود.

داستان

در رویال رامبل، شینسوکه ناکامورا در مسابقه رویال رامبل مردان پیروز شد و تصمیم گرفت در اسمکدان بماند تا برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای در رسلمنیا 34 رقابت کند. این باعث شد براک لزنر قهرمانی جهانی خود را در یک مسابقه تهدید سه گانه مقابل براون استرومن و کین حفظ کند.

همان رویداد، بدون حریف در رسلمنیا. در پاسخ، کرت آنگل، مدیر کل راو، یک مسابقه Elimination Chamber برای تعیین نامزد شماره یک قهرمانی جهانی در رسلمنیا برنامه ریزی کرد. شش مسابقه مقدماتی برنامه ریزی شده بود. سه مورد اول در قسمت 29 ژانویه راو پاسخ داده شد.دانلود المنیشن چمبر 2018 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.