دانلود پی پر ویو المنیشن چمبر 2021

دانلود پی پر ویو المنیشن چمبر 2021 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2021 : Elimination Chamber 2021 یازدهمین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE پخش شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 21 فوریه 2021 از WWE ThunderDome به میزبانی میدان Tropicana در سنت پترزبورگ، فلوریدا برگزار شد. این آخرین رویداد دبلیو دبلیو ای بود که قبل از راه اندازی کانال شبکه دبلیو دبلیو ای در ایالات متحده در 18 مارس، برای پخش زنده در نسخه مستقل شبکه دبلیو دبلیو ای آمریکا در دسترس بود. نسخه مستقل شبکه آمریکایی دبلیو دبلیو ای در 4 آوریل بسته شد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در یک رویداد اصلی بداهه، The Miz قرارداد خود را با پول در بانک نقد کرد و درو مک اینتایر را شکست داد. و بعد از اینکه مک اینتایر عنوان را در مسابقه حذفی راو حفظ کرد، قهرمانی دبلیو دبلیو ای را برد. در مبارزه آغازین، دنیل برایان در مسابقه حذف اسمکدان چمبر پیروز شد. تا یک مسابقه فوری قهرمانی جهانی در برابر رومن رینز کسب کند، که عنوان قهرمانی را در برابر برایان حفظ کرد. در یک مسابقه برجسته دیگر، ریدل جان موریسون و مدافع عنوان قهرمانی بابی لشلی را شکست داد. و قهرمان ایالات متحده شد. این اولین اتاق حذفی بود که از زمان شروع آن در سال 2018، مسابقه حذفی دیواز برگزار نشد.

داستان

پس از اینکه شیمس در درفت WWE 2020 به برند Raw دعوت شد، دوستی قدیمی خود را با قهرمان WWE درو مک اینتایر دوباره برقرار کرد. با این حال، در اپیزود راو در 1 فوریه 2021، شیمس با مک اینتایر مخالفت کرد. و اعلام کرد که او دوست او نیست و قهرمانی WWE را می‌خواهد. بعداً، مک اینتایر چالش شیمس را برای یک مسابقه تک به تک پذیرفت.

با این حال، هفته بعد، آدام پیرس و شین مک ماهون، مقامات WWE اعلام کردند که مک اینتایر از قهرمانی WWE در برابر پنج قهرمان سابق WWE در مسابقه Elimination Chamber در Elimination Chamber دفاع خواهد کرد. که شامل Sheamus و همچنین Jeff Hardy، AJ Styles، Randy Orton و Mr. Money in the Bank The Miz بود. پس از یک درگیری شدید با مک اینتایر در طول یک بخش “میز تی وی” در هفته بعد، میز خود را از مسابقه حذفی راو حذف کرد.دانلود المنیشن چمبر 2021 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.