دانلود ان اکس تی 18 آوریل 2023

دانلود ان اکس تی 18 آوریل 2023

دانلود ان اکس تی 18 آوریل 2023 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید ان اکس تی 720 و رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.
تاریخ انتشار : سیم فروردین

درباره شو

دانلود ان اکس تی 18 آوریل 2023 : WWE NXT قسمت در 18 آوریل 2023، قسمت ماقبل آخر قبل از اسپرینگ بریکین ویژه خواهد بود و دارای دو مسابقه کمربند خواهد بود.روکسان پرز به مصاف زویی استارک می رود. گالوس از عناوین تیم تگ NXT در یک مسابقه تهدید سه گانه در برابر Dyad و The Creed Brothers دفاع خواهد کرد. چارلی دمپسی برای عنوان NXT آمریکای شمالی به مصاف وس لی خواهد رفت. علاوه بر این، Grayson Waller با قهرمان NXT Carmelo Hayes به عنوان مهمان ویژه، Waller Effect را میزبانی خواهد کرد. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE NXT در ۱۸ آوریل ۲۰۲۳، زیر را بخوانید.

رکسان پرز در مقابل زویی استارک

هفته گذشته، زویی استارک در پشت صحنه با قهرمان دیواز WWE NXT، روکسان پرز، زمانی که در حال صحبت با Tony D’Angelo & Stacks بود، روبرو شد. استارک در مورد مسائل اضطرابی پرز را مسخره کرد. در نتیجه، پرز زوئی استارک را به مسابقه انفرادی دعوت کرد. زویی چالش او را پذیرفت و حالا چهارشنبه با هم برخورد خواهند کرد. آیا زوئی استارک می تواند قهرمان را شکست دهد؟

گالوس در مقابل کرید برادرز در مقابل دیاد

هفته گذشته، Schism در پشت صحنه گالوس را قطع کرد و از او خواست تا یک شات عنوان داشته باشد. بعداً در نمایش، The Creed Brothers نیز خواستار یک شات عنوان شد. برادران دیاد و کرید پس از اینکه جو کافی در یک مسابقه انفرادی تانک لجر را شکست داد، به قهرمانان حمله کردند. در نتیجه، دبلیو دبلیو ای اعلام کرد که گالوس عناوین تگ تیم را در برابر هر دو تیم در یک مسابقه سه گانه تهدید خواهد کرد. آیا گالوس عناوین خود را حفظ خواهد کرد؟

وس لی در مقابل چارلی دمپسی

وس لی در پشت صحنه در قسمت هفته گذشته NXT وقتی از او پرسیده شد که آیا چالش باز عنوان آمریکای شمالی را ادامه خواهد داد، مصاحبه کرد. درو گولاک و چارلی دمپسی حرف او را قطع کردند. و سپس وس لی به چارلی دمپسی پیشنهاد داد تا به عنوان NXT آمریکای شمالی شلیک کند. آیا دمپسی می تواند قهرمان جدید شود؟

اثر گریسون والر با کارملو هیز

مدعی شماره 1 قهرمانی NXT، گریسون والر، قرار است تنها یک هفته قبل از مسابقه قهرمانی، برنامه گفتگوی ویژه خود را با کارملو هیز به عنوان مهمان ویژه میزبانی کند. کارملو هیز در پاسخ از مقامات خواست تا میکروفون ها را از قبل گرم کنند زیرا او والر را می پزد. آیا این بخش به نزاع ختم خواهد شد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

قهرمان NXT UK Heritage Cup، نائوم دار، قرار است برای اولین بار از زمانی که دو هفته پیش به NXT بازگشت. با چه کسی روبرو خواهد شد؟

Bron Breakker هفته گذشته دوک هادسون از Chase U را هدف قرار داد اما آندره چیس در تیراندازی متقابل گرفتار شد. آیا ما شاهد اتفاقات بیشتری بین Breakker و Chase U خواهیم بود؟

روش دانلود

دانلود با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.دانلود ان اکس تی 18 آوریل 2023 در سریعترین زمان ممکن از مدرن ممکن است.