دانلود ایمپکت رستلینگ 16 فوریه 2023

    دانلود ایمپکت رستلینگ 16 فوریه 2023 – درست هشت شب قبل از اینکه ریچ سوان با جاش الکساندر برای عنوان جهانی IMPACT در No Surrender به چالش بکشد، او با کنی کینگ وارد رینگ خواهد شد. پادشاه گستاخ و گستاخ مصاحبه با الکساندر را قطع کرد و ادعا کرد که “سلاح راهپیمایی” با افرادی که تیرهای عنوان جهانی دریافت کرده اند بازی می کند. البته، ما می دانیم که دروغ گفتن است زیرا سوان برنده Golden Six Shooter برای تبدیل شدن به مدعی شماره 1 شد، که از تمام قهرمانان سابق جهانی IMPACT تشکیل شده بود. حالا کینگ باید پولش را در جایی بگذارد که پنج‌شنبه در اکشن انفرادی با سوان مبارزه می‌کند!

    در No Surrender، چهار نفر از بهترین های IMPACT در یک مسابقه مدعی شماره 1 با هم برخورد می کنند تا مشخص شود چه کسی در ردیف بعدی برای یک فرصت عنوان جهانی IMPACT است. هفته گذشته، برایان مایرز و PCO در مسابقات مقدماتی خود مقابل Dirty Dango و Shera پیروز شدند. این پنجشنبه، میدان زمانی تنظیم می شود که ادی ادواردز با هیث مبارزه کند و استیو مکلین در دو مسابقه نهایی مقدماتی با راینو روبرو شود. چه کسی بلیط خود را به لاس وگاس می زند؟

    ادامه …

    در No Surrender، KENTA کلاب Bullet را به نبرد با Time Machine در یک مسابقه پرفروش تیم شش نفره هدایت خواهد کرد. اما ابتدا، زمانی که کریس بی در این پنجشنبه با کوشیدا رو در رو می شود، شتاب بیشتری به دست خواهد آمد. پس از یک درگیری لفظی در هفته گذشته که آستین و کریس بی تصمیم گرفتند عناوین تیم جهانی IMPACT را از مسلسل های موتور سیتی بگیرند، تنش ها بین دو اصطبل متخاصم بیشتر از همیشه شده است. آیا این کریس بی یا کوشیدا خواهد بود که پیروزی بسیار مهم را در IMPACT کسب می کند؟

    هفته گذشته، ماشا اسلاموویچ تسلط خود را بر میکی جیمز اعلام کرد، زمانی که او قهرمان ناک اوت جهان را پس از تنظیمی از Bully Ray کور کرد. با برگزاری مسابقه رویایی عنوان جهانی ناک اوت آنها برای No Surrender، وضعیت همچنان رو به وخامت است. این پنجشنبه، اسلاموویچ به رینگ می رود تا با آلیشا مبارزه کند، که در یک نبرد سخت در برابر رقیب خطرناک شماره 1 مبارزه خواهد کرد.

    شب خود را قبل از IMPACT شروع کنید، این پنجشنبه در ساعت 7:15 بعد از ظهر به وقت شرقی به طور انحصاری در IMPACT Plus، YouTube و Facebook پخش کنید. مسابقه دوم استف دی لندر در کشتی IMPACT را از دست ندهید زیرا او با قهرمان سابق ناک اوت جهان، دئونا پورازو، قفل می کند. به علاوه، جیا میلر، جاش ماتیوس و جورج آیس من شما را برای همه چیزهای IMPACT آماده می‌کنند.دانلود ایمپکت رستلینگ 16 فوریه 2023 در مدرن.